از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53227

189 بازدید

به گزارش خطرنگار، تعداد بسیاری از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در عرصه میدان شهدای مشهد تجمع کرده و به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند.عزاداران مکتب جعفری در حالی که لباس مشکی بر تن و شال سبز بر گردن داشتند پس از تجمع و عزاداری با […]

به گزارش خطرنگار، تعداد بسیاری از عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در عرصه میدان شهدای مشهد تجمع کرده و به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند.
عزاداران مکتب جعفری در حالی که لباس مشکی بر تن و شال سبز بر گردن داشتند پس از تجمع و عزاداری با زمزمه یا امام رضا (ع) به سوی حرم مطهر رضوی حرکت کردند.
آنان در صحن جامع حرم مطهر رضوی گرد هم آمده و با عرض تسلیت به محضر حضرت امام رضا (ع) همراه با سایر زائران رضوی به اقامه نماز جماعت پرداختند.
نماینده ولی ‌فقیه در خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: شخصیت حضرت امام صادق (ع) به عنوان نقطه عطف در جریان امامت و ولایت و تابلو تشیع قابل بحث و تحلیل است.
آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: شخصیت ولایت مدارانه حضرت امام صادق (ع) باید الگوی ما در تمام حرکت های سیاسی و اجتماعی باشد.
وی اظهار کرد: بنای حضرت امام صادق (ع) حرکت سیاسی برای مبارزه با ظلم، فسق و فساد و براندازی جریان ظالمانه و غاصبانه بنی عباسی بود.
وی گفت: حضرت امام صادق (ع) دنباله رو سیاست دینی بودند و اکنون نیز سیاست دینی به برکت شهدای والا مقام و ایثارگری های مردم با پیروی از آن حضرت در ایران حاکم است.
اجتماع عظیم صادقیون هر سال همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مشهد برگزار می شود.
۳۰۲۷ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


خبر


صادقیون


مشهد

نظرات بسته شده است.