از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 53088

59 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی یکشنبه در جمع مدیران کاروان های حج و زیارت استان گفت: تحقق وحدت بین مسلمانان زمینه ساز مقابله عملی با ظلم مستکبران علیه دنیای اسلام است. وی با تاکید بر لزوم اجتناب حجاج از رفتارهای ضد وحدت تصریح کرد: هر کسی اعم از شیعه […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی یکشنبه در جمع مدیران کاروان های حج و زیارت استان گفت: تحقق وحدت بین مسلمانان زمینه ساز مقابله عملی با ظلم مستکبران علیه دنیای اسلام است.
وی با تاکید بر لزوم اجتناب حجاج از رفتارهای ضد وحدت تصریح کرد: هر کسی اعم از شیعه یا سنی به وحدت امت اسلام خدشه وارد کند، عمل او قطعا در تقابل با اهداف نظام و خون شهداست.
وی ادامه داد: شیعیان و اهل تسنن در مبانی فکری و اعتقادی و نیز انجام مناسک حج و اعمال واجب آن هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند و همه باید بدانند که دامن زدن به اختلاف کار دشمن است.
وی با اشاره به تخریب مذهب تشیع از سوی وهابیت، اهمیت هوشیاری حجاج در برابر این توطئه و لزوم خودداری از اعمال حساسیت برانگیز در عربستان را گوشزد کرد و گفت: حجاج ما هم چنین باید پیام وفاق و همدلی آحاد ایرانیان را به مسلمانان دیگر نقاط جهان مخابره کنند.
صالحی افزود: کشورهای اسلامی هم باید متوجه باشند که با اتحاد و همبستگی می توانند مقابل توطئه های دشمنان جهان اسلام ایستادگی کنند و نباید مقابل هم قرار بگیرند.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به رویکرد خصمانه ایالات متحده علیه کشورمان و خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: مردم ایران ثابت کرده اند اهل تسلیم شدن نیستند و با انسجام و وحدت بیشتر و رعایت حقوق همگانی و ترجیح منافع ملی بر فردی، از این مرحله نیز با هزینه اندکی عبور می کنند.
بر اساس این گزارش، امسال بیش از هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان شمالی در قالب ۱۱ کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


سیاسی


حج


وحدت


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.