از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52955

127 بازدید

محمود علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، یادآوری کرد: صدور کارت هوشمند ملی از سه سال پیش آغاز شده و تاکنون ۷۸٫۵ درصد از افراد واجد شرایط این استان نسبت به دریافت کارت اقدام کردند.وی اضافه کرد: طبق مصوبه هیات وزیران اعتبار تمامی کارت های ملی تا پایان امسال پایان یافته و […]

محمود علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، یادآوری کرد: صدور کارت هوشمند ملی از سه سال پیش آغاز شده و تاکنون ۷۸٫۵ درصد از افراد واجد شرایط این استان نسبت به دریافت کارت اقدام کردند.
وی اضافه کرد: طبق مصوبه هیات وزیران اعتبار تمامی کارت های ملی تا پایان امسال پایان یافته و پس از آن هیچگونه خدمات اداری و شهروندی به افراد فاقد کارت هوشمند ملی ارائه نمی شود.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان اظهار داشت: خرداد ماه امسال ۲۱ هزار و ۸۱ تن برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کردند که صدور هر کارت کمتر از ۲ هفته به طول انجامید.
علیپور بیان کرد: متقاضیان کارت هوشمند ملی که تاکنون اقدام به درخواست کارت هوشمند ملی نکرده اند می توانند به یکی از دفاتر پستی، یا دفاتر پیشخوان منتخب مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه www.ncr.ir نسبت به نام نویسی برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
مدیر کل ثبت احوال استان همدان گفت: یکی از مزیت های برجسته صدور کارت هوشمند، مراجعه نکردن شهروندان به نهادهای خدمات رسان و انجام کارها به صورت الکترونیکی و با استفاده از سیستم رایانه است.
علیپور افزود: کاهش مراجعه شهروندان به نهادهای خدماتی در جلوگیری از اتلاف و هدر رفت وقت آنان، جلوگیری از تردد آنها، کاهش مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی ناشی از آن تاثیر دارد.
استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


ثبت احوال


کارت هوشمند ملی


همدان

نظرات بسته شده است.