از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52667

80 بازدید

مرتضی طلایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره توئیت حمید رسائی،افزود: شاهد بودیم که رئیس جمهوری در سفر به سوئیس و اتریش مواضع محکمی اتخاذ کردند.وی با بیان اینکه امیدواریم این مواضع استمرار داشته باشد،گفت: رییس جمهوری با این مواضع مهمترین سرمایه انقلاب که همان نیروهای ارزشی و دفاع مقدس هستند […]

مرتضی طلایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خطرنگار، درباره توئیت حمید رسائی،افزود: شاهد بودیم که رئیس جمهوری در سفر به سوئیس و اتریش مواضع محکمی اتخاذ کردند.
وی با بیان اینکه امیدواریم این مواضع استمرار داشته باشد،گفت: رییس جمهوری با این مواضع مهمترین سرمایه انقلاب که همان نیروهای ارزشی و دفاع مقدس هستند و تا آخر پشتیبان انقلاب و نظام و ولایت بوده ، هستند و خواهند بود را خطاب قرار دادند.
سردار طلایی خاطر نشان کرد: به ظاهر عده ای خوششان نمی آید که رئیس جمهوری مواضعش با مواضع نیروهای انقلاب هم خوانی داشته باشد و آن را دوست ندارند.
وی با اشاره به اینکه این برخوردها مصداق آیه ‘فی قلوبهم مرض’ است، اظهارداشت: این قبیل افراد هرکاری صورت گیرد بهانه می گیرند و در شرایطی که کشور نیازمند یکپارچگی، وحدت و یک صدایی است کسانی که وضعیت آنها روشن است؛ انقلابی نیستند و نسبتی با انقلاب و دفاع از ارزشها و دستاورد خون شهداء ندارند، چنین موضع گیری می کنند.
عضو سابق شورای اسلامی شهر و روستای تهران گفت: شاید خیری در آن باشد که این افراد با چنین موضع گیری هایی دست خود را رو کنند تا موجب فریب نیروهای انقلاب و ارزشی نشوند و چهره این افراد که در سنگر مجلس شورای اسلامی و دیگر جاها بوده اند مشخص شود.
سردار طلایی گفت: نیروهای انقلابی، ارزشی و ولایی از موضع گیری رییس جمهوری در سفر اخیر خود خوشحال هستند و امیدواریم این کلام پشتوانه اعتقادی در این جهت باشد و با عمل به آن استمرار داشته باشد.
بدنبال انتشار نامه قدردانی سردار قاسم سلیمانی خطاب به رییس جمهوری اسلامی، حمید رسایی در توییتی نوشت:’به تاریخ که نگاه میکنم، امثال اشعث کندی و ابوموسی اشعری یک عمر به امام علی (ع) خون دل دادند، یکی دوبار هم در حرف و نه در عمل، مواضع درست داشتند، اما مالک اشتر برای دست بوسی از آنها دستپاچه نشد.’
سیام** ۱۰۵۳** ۱۷۰۱

انتهای پیام /*


سیاسی


سردار طلایی


رسایی


سردار سلیمانی

نظرات بسته شده است.