از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 52137

74 بازدید

به گزارش خطرنگار، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه طرح های عمرانی این شهرستان افزود: این سند به عنوان پایلوت و با همکاری شمار قابل توجهی از دستگاه های اجرایی استان بوشهر، تدوین و به وزارت کشور ارایه خواهد شد.وی اظهارداشت: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و دارابودن قابلیت های فراوان، […]

به گزارش خطرنگار، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه طرح های عمرانی این شهرستان افزود: این سند به عنوان پایلوت و با همکاری شمار قابل توجهی از دستگاه های اجرایی استان بوشهر، تدوین و به وزارت کشور ارایه خواهد شد.
وی اظهارداشت: این شهرستان بدلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و دارابودن قابلیت های فراوان، چشم اندازی مناسب برای توسعه پایدار و شکوفایی و رونق هر بیشتر دارد.
پاک نژاد گفت: بهره برداری از چندین طرح در اولویت کاری امسال قرار دارد و دستگاه های اجرایی این طرح ها را اعلام تا برای افتتاح و بهره برداری در هفته دولت و دهه مبارک فجر آماده باشند.
وی ادامه داد: براساس ارزیابی و بررسی های صورت گرفته بیشترین پیشرفت فیزیکی و تخصیص اعتبار دریافتی طرح های سال گذشته در بین ادارات متعلق به راه و شهرسازی است.
فرماندار گناوه افزود: باتوجه به اینکه لیست طرح های سال ۹۷ برای توزیع اعتبار در هفته آینده بسته خواهد شد از اداراتی که تاکنون طرح های خود را ارایه نداده اند خواست در اسرع وقت اعلام کنند.
وی اظهارداشـت: تشکیل هیات نظارت بر طرح های شهرستان در دستور کار معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری قرار گیرد.
پاک نژاد، بر رعایت مصرف بهینه برق و آب تاکید کرد و از اهالی این شهرستان و ادارات خواست باتوجه به وضعیت کم آبی در کشور نهایت همکاری در مدیریت مصرف داشته باشند.
فرماندار گناوه از ادارات این شهرستان خواست براساس ساعت تعیین شده کاری در محل کار حضور یابند و پس از این مدت فعالیت نکنند و هنگام خروج، برق ساختمان های خود را خاموش و درصورت رعایت نکردن مدیریت برق موظف است با آنان برخورد کند.
شهرستان ساحلی و تجاری گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
۶۱۶۴/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


اقتصاد


توسعه


اقتصادمقاومتی


گناوه

نظرات بسته شده است.