از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50755

85 بازدید

به گزارش خطرنگار، ، استاندار بوشهر در این آیین گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه جزو اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است. عبدالکریم گراوند، از همه دست اندرکاران ساخت این ۲ واحد مسکونی قدردانی کرد.رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر به خبرنگار خطرنگار، گفت: یکی از این خانه ها در شهر بردستان برای […]

به گزارش خطرنگار، ، استاندار بوشهر در این آیین گفت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه جزو اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.
عبدالکریم گراوند، از همه دست اندرکاران ساخت این ۲ واحد مسکونی قدردانی کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر به خبرنگار خطرنگار، گفت: یکی از این خانه ها در شهر بردستان برای خانواده مددجوی زیر پوشش این نهاد احداث شده که سال ۱۳۹۵ در حادثه ‘سیش’ (بالا آمدن آب دریا) پدر خانواده جان خود را از دست داد.
مسلم انیژپور افزود: برای تکمیل این واحد مسکونی ۶۸۰ میلیون ریال از اعتبار کمیته امداد و افراد خیر هزینه شده است.
وی اضافه کرد: عملیات احداث ۳۵ واحد مسکونی در مناطق روستایی دیر بزودی آغاز خواهد شد و از تفاهم نامه استاندار با کمیته امداد نیز این شهرستان از احداث واحدهای مسکونی مددجویی بهره مند می شود.
واحد مسکونی دیگر با اعتبار ۵۱۰ میلیون ریال توسط مجمع خیران ‘همراهان فرشته مادر’ با کمک تامین اجتماعی به خانواده چهارقلو های دیری تحویل شد.
یک خانواده کم درآمد در شهر دیر که زندگی معمولی داشتند در سال ۹۵ صاحب فرزندان چهار قلو شدند که سه نوزاد پسر و یکی دیگر دختر بود و از مسئولان درخواست رسیدگی به مشکلات خود کردند.
حادثه سیش روز ۲۹ اسفند ماه سال ۹۵ در شهرستان دیر باعث تخریب و خسارت شدید به تاسیسات ساحلی، پارک ساحلی، وسایل شهر بازی کودکان، خودروهای پارک شده در ساحل، قایق های صیادی پهلوگرفته در اسکله صیادی بندر دیر شد و ۱۷مصدوم و ۲ کشته برجا گذاشت.
شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
۷۲۰۷/۶۰۴۳**

انتهای پیام /*


اجتماعی


تحویل مسکن


مددجویی


دیر

نظرات بسته شده است.