از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 50526

183 بازدید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار راننده خوردو سمند از روی پل در محله قلعه نو خبر داد.سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ساعت ۱۷ و ۵۲ حادثه تصادف در جاده قرچک ورامین منطقه قلعه نو به سامانه ۱۲۵ شهر تهران اعلام […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار راننده خوردو سمند از روی پل در محله قلعه نو خبر داد.
سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: ساعت ۱۷ و ۵۲ حادثه تصادف در جاده قرچک ورامین منطقه قلعه نو به سامانه ۱۲۵ شهر تهران اعلام و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان تهران بود اما ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: بر روی پل سواره رو یک دستگاه خودروی سمند با ام وی ام برخورد کرده بود که بر اثر این برخورد خودرو سمند از ارتفاع ۴ متری به پایین پل سقوط کرد.
ملکی ادامه داد: سرنیشنان خودرو سمند ۲ مرد ۳۵ تا ۴۰ ساله بودند که راننده این خودرو در این حادثه کشته و سرنشین دیگر مصدوم شد.
وی اظهار داشت: راننده خودرو ام وی ام نیز یک مرد میانسال بود در این حادثه زخمی شد که به همراه سرنشین مصدوم خودرو سمند با آمبولانس هوایی ناجا به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.
تهرام/۷۲۴۳ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اجتماعی


سقوط مرگبار


راننده سمند


از روی پل

نظرات بسته شده است.