از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 49358

83 بازدید

مرتضی بلالی دهکردی روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: با اجرای این طرح، امسال بیش از ۷۰ درصد جمعیت روستایی و عشایری استان از مزایای شبکه اینترنت (ICT)برخوردار خواهند شد.وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲۰ روستای پرجمعیت استان از خدمات اینترنت برخوردارند که این تعداد آبادی نیز در دولت تدبیر و امید […]

مرتضی بلالی دهکردی روز سه شنبه در گفت وگو با خطرنگار، افزود: با اجرای این طرح، امسال بیش از ۷۰ درصد جمعیت روستایی و عشایری استان از مزایای شبکه اینترنت (ICT)برخوردار خواهند شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲۰ روستای پرجمعیت استان از خدمات اینترنت برخوردارند که این تعداد آبادی نیز در دولت تدبیر و امید در فاز نخست به این شبکه بین المللی اینترنت پیوستند.
مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: با اتصال روستاهای هدف به شبکه اینترنت، امکان دایر کردن دفاتر پیشخوان دولت به منظور سهولت در انجام خدمات دولتی در روستاها فراهم می شود.
بلالی، انجام خدمات الکترونیکی شامل پرداخت قبوض، انجام امور بانکی، ثبت نام در مراکز آموزشی و انجام و کارگاه توجیهی مرکز ترویج جهاد کشاورزی برای کشاورزان را از دیگر مزایای این شبکه اطلاع رسانی عنوان کرد.
وی از تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای ۲۸ دفتر پیشخوان روستایی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با تحویل این تجهیزات، بخشی از مشکلات زیرساخت دفاتر دارای اولویت برطرف خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، چهارمحال و بختیاری دارای یش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت است که حدود ۳۷۰ هزار نفر آن در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند.
۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


ارتباطات


فن آوری اطلاعات


اینترنت روستایی


دفاتر پیشخوان

نظرات بسته شده است.