از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 48043

134 بازدید

شاهرخ کناری در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان های شهید بهشتی، امام سجاد (ع) و شهدای گمنام یاسوج تاکنون هیچگونه خسارتی از این ۲ زلزله گزارش نکرده اند.وی افزود: مدیران و دستگاه های اجرایی عضو […]

شاهرخ کناری در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان های شهید بهشتی، امام سجاد (ع) و شهدای گمنام یاسوج تاکنون هیچگونه خسارتی از این ۲ زلزله گزارش نکرده اند.
وی افزود: مدیران و دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل هستند.
کناری بیان کرد: در صورت بروز زمین لرزه های جدید در شهر یاسوج یا دیگر نقاط کهگیلویه و بویراحمد نشست ستاد مدیریت بحران این استان در کمترین زمان ممکن برای برنامه ریزی و تصمیم گیری های لازم تشکیل خواهد شد.
نخستین زلزله امروز چهارشنبه شهر یاسوج ساعت ۵ و ۵۶ دقیقه و ۵۴ ثانیه صبح رخ داد.
بزرگی این زلزله ۳٫۴ ریشتر بود و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۶ کیلومتری شهر یاسوج، ۳۰ کیلومتری شهر سی سخت و ۳۱ کیلومتری شهر چیتاب به وقوع پیوست.
دومین زمین لرزه نیز ساعت ۱۲ و ۲۱ دقیقه و چهار ثانیه ظهر رخ داد.
بزرگی این زلزله ۴٫۲ ریشتر بود و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۹ کیلومتری شهر یاسوج، ۱۸ کیلومتری شهر سی سخت و ۲۵ کیلومتری شهر چیتاب به وقوع پیوست.
۱۲ اردیبهشت امسال تاکنون حدود ۴۵ زلزله و پس لرزه به بزرگی ۲٫۵ تا ۵٫۲ ریشتر در شهرهای یاسوج، سی سخت و چیتاب رخ داده که حدود ۲۵۰ مصدوم داشته اند.
۷۵۳۵/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


زلزله


گزارش خسارت


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.