از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47999

129 بازدید

حسن تاوانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، هدف از برگزاری این مراسم معنوی را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایثار، گذشت و کمک به نیازمندان در این ماه پرفیض و برکت عنوان کرد. وی ادامه داد: ۵۰۰ نفر از نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی پارسال نیز اطعام شدند. رئیس اداره بهزیستی […]

حسن تاوانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، هدف از برگزاری این مراسم معنوی را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایثار، گذشت و کمک به نیازمندان در این ماه پرفیض و برکت عنوان کرد.
وی ادامه داد: ۵۰۰ نفر از نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی پارسال نیز اطعام شدند.
رئیس اداره بهزیستی چابهار ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام گرفته چهار برنامه در طول این ماه برای جامعه هدف پیش بینی شده است.
تاوانه گفت: توزیع ۵۰۰ سبدغذایی به افراد نیازمند حاشیه نشین چابهار و بخش های دشتیاری پلان و مرکزی توسط موسسه نبی اکرم (ص) در حال انجام است.
وی ادامه داد: اطعام ۵۰ نفر از کودکان اول تا سوم ابتدایی که فریضه روزه را در ماه مبارک به خوبی نگه داشته اند از دیگر برنامه های بهزیستی در این ماه بود.
وی همچنین به توزیع ۳۰۰ سبد موادغذایی به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی به مناسبت عید فطر اشاره کرد و افزود: تمام هزینه های اطعام و تهیه سبد کالا توسط خیران تامین شده است.
به گزارش خطرنگار، شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال ۱۳۹۵ با جمعیت ۲۸۳ هزار و ۲۰۴ نفر و ۴۸ هزار و ۱۴۷ خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله ۶۴۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از ۳ شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، ۶ دهستان و ۴۳۸ روستا تشکیل شده است.
۳۰۴۳**۳۲۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهزیستی


اطعام


چابهار

نظرات بسته شده است.