از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 47917

85 بازدید

** ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند اجرای برنامه ‌های جشن رمضان جنوب کرمان بازدید کرد.ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: هدایت و جهت‌ دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می‌ تواند الگویی برای سایر استان‌ های […]

** ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند اجرای برنامه ‌های جشن رمضان جنوب کرمان بازدید کرد.
ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: هدایت و جهت‌ دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می‌ تواند الگویی برای سایر استان‌ های کشور باشد.
علی خواجه‌ وند افزود: برگزاری برنامه جشن رمضان در جنوب کرمان با دقت و حساسیت خاصی در حال انجام است.
وی بیان داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در رمضان ۹۷ به‌ خوبی توانسته برنامه ‌هایی نظیر سبک زندگی، شب شعر قرآنی، تئاتر با موضوعات قرآن و نهج ‌البلاغه، جمع‌ خوانی و تفسیر قرآن، برگزاری کارگاه ‌های هنری متعدد را در جنوب کرمان برگزار کند.
ناظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به استقبال مردم از کلاس‌های آموزش و تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در جنوب کرمان افزود: استفاده از این فرصت برای تربیت مربی، می‌ تواند بهترین کمک را برای ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جنوب کرمان باشد.
وی دغدغه ‌مندی و برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان را دلیل موفقیت این اداره کل در اجرای این جشن دانست و اظهار داشت: هدایت و جهت ‌دهی هنرمندان در مسیر خلق آثار قرآنی در جنوب کرمان می‌تواند الگویی برای سایر استان‌های کشور باشد.
** مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جیرفت برگزار شد
امام جمعه جیرفت در این آیین گفت: نباید سیاست مسئولان ما پشت کردن به مستضعفان و توجه به مرفهین باشد.
حجت‌‌الاسلام رضا سعادت‌فر افزود: حضرت امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی در گرو آن است که دولت، مجلس، ارتش و سپاه از طبقه متوسط و مادون متوسط جامعه باشند.
وی اظهار داشت: اگر بخواهیم کشور ما یک کشور مستقل باشد باید از خودمان شروع کنیم و کسانی که تعصب ملی دارند اما تعصب دینی ندارند به درد نمی ‌خورند و باید از آنها اجتناب کنیم.
وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره)صراحتا فرمودند ما این سیاست را بارها اعلام نمودیم که درصدد گسترش پرچم اسلام در تمام دنیا هستیم و اگر اسم آن را تشدید امپراطوری بگذارند ما باکی نداریم، ما به دنبال خشک کردن ریشه صهیونیست و سرمایه‌داری در جهان هستیم.
** جستجوها برای پیدا کردن کودک هشت ساله منوجانی ادامه دارد
معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی گم شدن کودک هشت ساله بنام امیرحسین در کوه های بخش نودژ آسمینون شهرستان منوجان استان کرمان از صبح امروز عملیات مردمی به همراه تیم هایی از شهرستان های جیرفت، کهنوج، قلعه گنج و منوجان برای جستجو در منطقه از سه محور آغاز شد.
علی حیدری پورافزود: دیروز نیز عملیات جستجو با بالگرد در همه کوه های اطراف این منطقه انجام شد که متاسفانه نتیجه ای نداشت.
سه کودک هشت، ۹ و ۱۰ ساله که پنجم خرداد برای تفریح به کوه های نودژ منوجان رفته بودند، مفقود شدند و گروه های نجات با جستجوی زمینی دو کودک را پیدا کردند و تلاش ها همچنان برای یافتن کودک هشت ساله ادامه دارد.
جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر یک سوم استان کرمان را شامل می شود.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*


کلیات


چندخبرکوتاه


جنوب کرمان

نظرات بسته شده است.