از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 43924

78 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ماموستا ملا احمد فخری روز چهارشنبه در گردهمایی امامان جمعه و جماعت که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرمانداری جوانرود برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط کنونی علما رسالت سنگین ابلاغ، روشنگری و مبارزه با فتنه‌های اختلاف زا را بر عهده دارند.وی اظهار داشت: رسالت روحانیون سخت و طاقت […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ماموستا ملا احمد فخری روز چهارشنبه در گردهمایی امامان جمعه و جماعت که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرمانداری جوانرود برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط کنونی علما رسالت سنگین ابلاغ، روشنگری و مبارزه با فتنه‌های اختلاف زا را بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: رسالت روحانیون سخت و طاقت فرساست و امروز علما با مخاطب شناسی و بصیرت دادن به جامعه توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و می کنند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی جوانرود نیز بر وحدت میان مسلمانان تاکید کرد و گفت: اتحاد و انسجام بین مسلمانان موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده و ما باید دست به دست هم دهیم و مثل برادر در کنار هم باشیم تا به اسلام آسیبی نرسد.
حجت الاسلام محمدمهدی مرادی افرود: کسانی که مسئولیت خطیر امامت جمعه و جماعت را بر عهده دارند اگر نگاهشان وحدت گرایانه و بر مبنای حرکت به سمت تمدن اسلامی باشد می توان از ظرفیتهای بسیاری که در مساجد وجود دارد در راستای بیداری اسلامی استفاده کرد.
نایب رییس شورای شهر جوانرود هم نقش تاثیرگذار روحانیون را در هدایت بخشی جامعه یادآور شد و گفت: فرهنگ سازی و تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی توسط مبلغان دینی و روحانیون در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش محوری دارد.
صیداحمد امیری به وحدت نظر بین روحانیون و هیات امناء مساجد در مدیریت هر چه بهتر مساجد و اجرای بیشتر طرح‌های فرهنگی هنری و مذهبی به ویژه مشارکت گسترده و جذب مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام ،محرومان و فقرا در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: یکی از برکات این ماه، دستگیری از فقرا، محرومان و ایتام است.
شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفرجمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


روحانیون


توطئه های دشمنان


فقرا و محرومان

نظرات بسته شده است.