از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 37021

77 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آیت الله محمد امامی کاشانی که در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخن می گفت افزود: در وضعیت کنونی و مشکلات اقتصادی کشور، باید همه با هم از روی موانع و مین هایی که دشمنان ایجاد کرده اند سالم عبور کنیم. خطیب نماز جمعه تهران گفت «همه ملت، قوای […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، آیت الله محمد امامی کاشانی که در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخن می گفت افزود: در وضعیت کنونی و مشکلات اقتصادی کشور، باید همه با هم از روی موانع و مین هایی که دشمنان ایجاد کرده اند سالم عبور کنیم.
خطیب نماز جمعه تهران گفت «همه ملت، قوای مجریه، مقننه و قضاییه و تمام شخصیت های مسئول باید برای تحقق شعار«حمایت از کالای ایرانی» که فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است تلاش کنند.

** مثلث شوم واشنگتن، تل آویو و ریاض راه وهابیت را دنبال می کند
آیت الله امامی کاشانی در بخش دیگری از خطبه های امروز به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت دولت سعودی از ۸۰ سال پیش برای رشد وهابیت شکل گرفت و اکنون شاهدیم که مثلث شوم واشنگتن، تل آویو و ریاض برای دنبال کردن راه وهابیت تشکیل شده است.
وی افزود:تفرقه انداختن بین مسلمانان از ۳۰۰ سال پیش توسط انگلیسی ها در کشورهای اسلامی شروع شد و از ۸۰ سال پیش دولتی برای وهابیت و خالی کردن اسلام از محتوا به اسم دولت سعودی تشکیل شد.
وی ادامه داد: این دولت از همان زمان با هدف رشد وهابیت تشکیل شد و ثروت عربستان هم به عنوان پشتوانه مالی آن مورد استفاده قرار گرفت.
امام جمعه موقت تهران افزود: تشکیل دولت سعودی برای رشد وهابیت، حقیقتی است که پیش از این مردم عادی خیلی از آن اطلاع نداشتند اما کم کم این مساله روشن شد.
سیام*۹۱۸۹*۳۰۶۳** ۳۰۷۰

انتهای پیام /*


سیاسی


امامی کاشانی


واشنگتن


ریاض

نظرات بسته شده است.