از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 25981

134 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام میثم امرودی روز یکشنبه در همایش قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در اهواز بیان کرد: امروز مساله فلسطین نقطه شناخت اسلام ناب محمدی(ص) است.وی با بیان اینکه مساله نسخت امروز جامعه اسلامی فلسطین است گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین یک جمعیت مردمی است […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام میثم امرودی روز یکشنبه در همایش قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در اهواز بیان کرد: امروز مساله فلسطین نقطه شناخت اسلام ناب محمدی(ص) است.
وی با بیان اینکه مساله نسخت امروز جامعه اسلامی فلسطین است گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین یک جمعیت مردمی است و بسیاری از بزرگان کشور در این جمعیت عضو هستند و جمعیت متشکل از ۳۳ نفر است.
وی با اشاره به اینکه ‘ هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران’ شعار این هیات است افزود: این جمعیت با تفکر تمامی جناح ها در راستای دفاع از امت فلسطین فعالیت دارد.
امام جمعه موقت اهواز نیز بیان کرد: اگر بخواهیم امام خمینی (ره) را توصیف کنیم بالاترین شاخص وی جامعیت و عرفان است و سیاست را بدون اخلاق قبول نداشتند.
حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده افزود: امام (ره) غیرت داشتند و نمی توانستند ظلم و سلطه ظالمانه را تحمل کنند.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همواره بحث فلسطین را مطرح می کردند گفت: امروز می بینیم که مساله فلسطین مورد توجه تمامی مسلمانان قرار گرفته است.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: آنچه برای کمک به فلسطین نیاز است داشتن یک آرمان جهانی برای همه مسلمانان در جهت حمایت از فلسطین است.
۷۱۵۸/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


فلسطین


جمعیت حمایت از فلسطین


خوزستان

نظرات بسته شده است.