از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 22364

97 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند سید سعید شاهرخی عصر شنبه در دیدار با فعالان سیاسی شهرستان نهاوند افزود: همه می دانند که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی سکان اداره کشور را برعهده گرفت و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد.وی ادامه داد: دولت نماینده همه اقشار […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند سید سعید شاهرخی عصر شنبه در دیدار با فعالان سیاسی شهرستان نهاوند افزود: همه می دانند که دولت تدبیر و امید در چه شرایطی سکان اداره کشور را برعهده گرفت و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد.
وی ادامه داد: دولت نماینده همه اقشار مردم است حتی آن قشری که رای نداده اند و دولت باید خواسته های همه آنان را برآورده کند.
شاهرخی گفت: افرادی باید در مسند مسئولیت ها قرار گیرند که به این دولت اعتقاد داشته باشند و اگر ناکارآمد باشند نارضایتی ایجاد می شود لذا همه مدیران دولت باید در فکر خدمت به مردم ایران اسلامی باشند.
وی از فرماندار نهاوند خواست تا با برگزاری جلسات احزاب و اهمیت به گردهمایی های سیاسی از همه طیف ها دعوت کنند تا احزاب دلسرد نشوند.
ظهر امروز با حضور معاون استاندار همدان طرح گاوداری ۴۰۰ راسی واقع در روستای گنبد کبود بخش زرین دشت با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری و عملیات اجرایی فاز ۲ شهرک گلخانه ای برزول با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و پارک معلم این شهر با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شد.
در دهه فجر امسال ۶۴ طرح در شهرستان نهاوند با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد.
۲۰۸۷/۷۵۲۵ تنطیم: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*


سیاسی


نهاوند


فجر۹۶


احزاب

نظرات بسته شده است.