از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21489

62 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی رئوفی عصرسه شنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان اظهارداشت: باید از سرنوشت رژیم طاغوت درس گرفت و اشتباه های آنرا تکرار نکرد. وی ادامه داد: برخی ازعلت های سقوط آن رژیم شامل رسیدگی نکردن به محرومان، زیرپا گذاشتن اعتقادات دینی مردم، تشریفات زائد شاه و وابستگانش و کشتار […]

به گزارش خطرنگار، علی رئوفی عصرسه شنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی هرمزگان اظهارداشت: باید از سرنوشت رژیم طاغوت درس گرفت و اشتباه های آنرا تکرار نکرد.
وی ادامه داد: برخی ازعلت های سقوط آن رژیم شامل رسیدگی نکردن به محرومان، زیرپا گذاشتن اعتقادات دینی مردم، تشریفات زائد شاه و وابستگانش و کشتار بی رحمانه مردم بود.
وی ادامه داد: مدیران رسیدگی به محرومان را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از توجه به خانواده شهدا غفلت نکنند.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان بیان داشت: همچنین با حضور بین مردم و شرکت در مراسم ها و جشن ها و انجام مصاحبه ها و نشست های خبری با خبرنگاران خدمت های انجام شده کنند.
رئوفی ابراز داشت: مسئولان اداره های دولتی برای جذب اعتبارهای ملی متمرکز در وزارت خانه های خود تلاش بکوشند که این در جشنواره شهید رجایی لحاظ خواهد شد.
وی بیان کرد: جذب این اعتبارها به انجام سریعتر طرح های عمرانی در دست اجرای استان کمک می کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان هم در این نشست گفت: مدیران با این آگاهی زمام اداره خود را بر عهده گرفته اند که قادر به انجام برنامه های سازمان و وزارت خانه خود در استان هستند.
صالح دریانورد بیان داشت: مدیران و مسئولان نسبت به تعهدی که برای اجرای طرح ها و پروژه های سازمان مربوطه خود در هرمزگان داده اند پای بند باشند.
وی اضافه کرد: طرح های عمرانی باید بر اساس برنامه ای که در موافقت نامه ذکر شده خاتمه یابد و نباید تا ابد ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان خاطر نشان کرد: برون داد و حاصل برگزاری این نشست ها باید تحول در معیشت و زندگی مردم باشد.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان تجربه های سایر استان ها و افراد را برای اجرای طرح ها بکار گیرند و پیوسته نسبت به بررسی و اصلاح فرآیندهای نادرست اقدام کنند.
۳۲۱۹/ ۶۰۴۸
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام خطرنگار، هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*


سیاسی


فجر ۹۶


مدیران


هرمزگان

نظرات بسته شده است.