از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21473

148 بازدید

به گزارش خطرنگار، حسین امیرعبداللهیان امروز – سه شنبه- در دیدار «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با بیان این مطلب، افزود: جنبش های حماس و جهاد اسلامی دو رکن اصلی مقاومت و ایستادگی علیه رژیم صهیونیستی هستند.دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: نقش حماس و گروه های […]

به گزارش خطرنگار، حسین امیرعبداللهیان امروز – سه شنبه- در دیدار «خالد قدومی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با بیان این مطلب، افزود: جنبش های حماس و جهاد اسلامی دو رکن اصلی مقاومت و ایستادگی علیه رژیم صهیونیستی هستند.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد: نقش حماس و گروه های جهادی در مبارزه علیه رژیم صهیونیستی تاریخی است.
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به تحولات منطقه وحمایت از انتفاضه فلسطین، رابطه جمهوری اسلامی ایران با فلسطین رابطه ای راهبردی عنوان کرد وافزود: اظهارات نسنجیده ترامپ بار دیگر همه نگاه ها را متوجه فلسطین و قدس کرد.
امیرعبداللهیان با اشاره به نشست اخیر روسای پارلمان های کشورهای اسلامی (PUIC) در تهران، نقش کشورهای اسلامی در تحولات منطقه ای و بین المللی را مهم دانست.
وی همچنین بر رویکرد مثبت پارلمان های شرکت کننده در کنفرانس PUIC در حمایت از همه قدس به عنوان پایتخت سرزمین تاریخی فلسطین تأکید کرد.
دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین توجه به وضعیت انسانی در غزه را موضوعی مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: تل آویو نمی تواند امنیت کشورهای اسلامی را به بازی بگیرد و امروز مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارد.

**نماینده حماس در تهران: ترامپ می خواهد امنیت صهیونیست تأمین شود
«خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران نیز در این دیدار با محکوم کردن اقدامات ترامپ ، گفت: دولت ترامپ می خواهد با نادیده گرفتن حقوق فلسطینی ها می خواهد امنیت صهیونیست تأمین شود.
قدومی همچنین به اوضاع کنونی فلسطین اشاه کرد و خواستار تداوم حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین و مقاومت شد.
به گزارش خانه ملت، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس در تهران در دیدار حسین امیرعبداللهیان از حمایت های مؤثر جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و قدس قدردانی کرد.
سیام**۳۰۷۰**۱۴۴۹** تنظیم کنند: داود نخ کوب نیاسر**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


امیرعبداللهیان


حماس

نظرات بسته شده است.