از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21470

84 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در این جلسه که بصورت هفتگی برگزارمی شود، افزود: طرح های بزرگ عمرانی؛ اقتصادی و تولیدی با سرمایه گذاری سرمایه گذاران در سطح استان در حال اجرا است که باید برای رفع مشکلات این سرمایه گذاران کمک کنیم.وی خاطرنشان کرد: در این جلسات که با […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در این جلسه که بصورت هفتگی برگزارمی شود، افزود: طرح های بزرگ عمرانی؛ اقتصادی و تولیدی با سرمایه گذاری سرمایه گذاران در سطح استان در حال اجرا است که باید برای رفع مشکلات این سرمایه گذاران کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسات که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی؛ فرمانداران و سرمایه گذاران برگزارشد مشکلات توسط سرمایه گذاران بیان و با مساعدت مدیران دستگاههای مربوطه نسبت به رفع این مشکلات اقدام می شود.
به گفته استاندار تهران حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع تولید به ایجاد فرصت شغلی کمک می کند.
درجلسه این هفته رفع موانع تولید استان تهران به مشکلات شرکت کشت و صنعت صنایع غذایی در اراضی شهرستان ری، شرکت تاسیس نیروگاه در صباشهر شهریار، شرکت سیمان در شهرستان ری بررسی و تصمیماتی با دستور استاندار در خصوص تسهیل دراعطای مجوز سرمایه گذاری این طرح ها اتخاذ شد.
این جلسه با حضور تعدادی از فرمانداران و مدیران کل محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، گاز، آب، مسکن و راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال خطرنگار، استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۳/۷۲۴۷ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


استاندار


سرمایه گذاری

نظرات بسته شده است.