از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21453

124 بازدید

به گزارش خطرنگار، «المان جاگاربان» امروز- سه شنبه- در دیدار حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بیان این مطلب افزود: رابطه ایران و روسیه همواره در سطحی خوب برقرار بوده است. سفیر روسیه در تهران با ابراز خرسندی از گسترش مراودات پارلمانی میان دو کشور بیان داشت: اطمینان […]

به گزارش خطرنگار، «المان جاگاربان» امروز- سه شنبه- در دیدار حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بیان این مطلب افزود: رابطه ایران و روسیه همواره در سطحی خوب برقرار بوده است.
سفیر روسیه در تهران با ابراز خرسندی از گسترش مراودات پارلمانی میان دو کشور بیان داشت: اطمینان داریم در تقویت و تحکیم مراودات رسمی و پارلمانی ایران و روسیه قدم های موثری برداشته شده است و استمرار می یابد.

** ایران بی ثباتی در منطقه را به ضرر همه کشورها می‌داند
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس درامور بین الملل نیز در این دیدار با بیان اینکه همکاری ایران و روسیه در قبال سوریه تاثیر زیادی برروند مبارزه با تروریسم در منطقه داشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بی ثباتی در منطقه را به ضرر همه کشورها می‌داند.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر همکاری های رو به رشد پارلمانی ایران و روسیه افزود: روابط تهران و مسکو در مناسبات منطقه ای و گسترش مناسبات در حوزه های مختلف حائز اهمیت است.
امیرعبداللهیان روسیه را کشور دوست و همسایه مهم جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: اراده ایران بر توسعه و تقویت همه جانبه روابط و همکاری ها با روسیه استوار است.
وی همچنین بر اهمیت توسعه هرچه بیشتر همکاری ها و روابط پارلمانی ایران و روسیه تاکید کرد.
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به نقش آفرینی ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم بیان کرد: همکاری ایران و روسیه در قبال سوریه تاثیر زیادی بر روند مبارزه با تروریسم در منطقه داشته است.
امیرعبداللهیان با اشاره به روند مذاکرات سوچی، همکاری های چند جانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و روسیه در حل و فصل مسایل و بحران ها را با اهمیت خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بی ثباتی در منطقه را به ضرر همه کشورها می داند و از توسعه ثبات و امنیت در منطقه حمایت می کند.
به گزارش خانه ملت، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: امروز برای جهانیان به خوبی روشن شده که باید با توسل به راه حل های سیاسی، امنیت و آرامش در منطقه و سوریه تثبیت شود.
سیام*۳۰۷۰*۳۰۶۱*۱۴۴۹*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


امیرعبداللهیان


جاگاریان

نظرات بسته شده است.