از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21450

90 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علی اصغر طهماسبی عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کلاله افزود: بر اساس سیاست های خردمندانه مقام عظمای ولایت و دولت خدمتگزار، ایران در منطقه و عرصه های مختلف جهانی از اعتبار بالایی برخوردار است و به عنوان کشوری قدرتمند و تاثیرگذار شناخته می شود.وی افزود: به […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، علی اصغر طهماسبی عصر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان کلاله افزود: بر اساس سیاست های خردمندانه مقام عظمای ولایت و دولت خدمتگزار، ایران در منطقه و عرصه های مختلف جهانی از اعتبار بالایی برخوردار است و به عنوان کشوری قدرتمند و تاثیرگذار شناخته می شود.
وی افزود: به برکت خون شهیدان، هم اکنون جمهوری اسلامی ایران ۱۳ برابر متوسط جهانی دانش آموخته دارد و علاوه بر این، کشورمان با توانمندی علمی جوانان غیورمان به باشگاه های هسته ای و فضایی جهان پیوسته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان، حفظ نظام و بهره گیری از توانمندی های علمی و فنی را از واجبات دانست و ادامه داد: اگر نتوانیم از توانمندی هسته ای خودمان بهره بگیریم، توسعه شکل پیدا نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه چهار دهه پرتلاطم را پس از پیروزی انقلاب سپری کردیم، افزود: با وجود توطئه ها ، تنش ها و ناامنی هایی که دراین مدت دشمنان برای شکست نظام اسلامی ایجاد کرده بودند، جمهوری اسلامی ایران در حوزه های سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فنی ، نظامی و فن آوری توسعه بی شماری داشته است.
طهماسبی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، به ویژگی های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران ۱۸۵هزار شهید و ۶۰ هزارجانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران که زمانی خود قربانی ترور دشمن بود، امروز ضمن دفاع از کشورهای اسلامی دوست و مقابله با توطئه های استکباری، با گروه های تروریستی مرزی و فرامرزی مبارزه کرده و آنان را نابود می کند.
طهماسبی به قومیت های مختلف شیعه و سنی ساکن در استان هم اشاره کرد و گفت: در گلستان از اهالی ۳۱ استان کشور ساکن هستند و با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان گلستان با اشاره به وحدت و همدلی حاکم بر شهرستان کلاله، ازخدمات نصرت برزگر فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل و برای محمد حمیدی سرپرست جدید فرمانداری کلاله آرزوی موفقیت کرد.
آیین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و فعلی کلاله با حضور مدیران ستادی استانداری، جمعی از مدیران کل، مسئولان دستگاه اجرایی، خانواده های معظم شهدا، ائمه جمعه و روحانیون شیعه و سنی، دهیاران و شورای های اسلامی و جمع زیادی از اهالی شهرستان کلاله برگزار شد.
شهرستان کلاله بابیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
۷۴۷۸/۱۸۶۰
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*


سیاسی


دولت


تودیع و معارفه فرماندار


کلاله

نظرات بسته شده است.