از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21406

111 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمود سالاری روز سه شنبه در آیین معارفه خود بابیان اینکه بیکاری در رامیان ۱۳٫۸ درصد است و این معضل گریبانگیر شهروندان شذه، افزود: شهرستان رامیان دارای ظرفیت های خوبی است که می شود از آنها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.وی مسائل اقتصادی را از جمله دلایل انزوای شهر رامیان […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمود سالاری روز سه شنبه در آیین معارفه خود بابیان اینکه بیکاری در رامیان ۱۳٫۸ درصد است و این معضل گریبانگیر شهروندان شذه، افزود: شهرستان رامیان دارای ظرفیت های خوبی است که می شود از آنها برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد.
وی مسائل اقتصادی را از جمله دلایل انزوای شهر رامیان با وجود برخورداری از قدمت تاریخی ذکر و خاطرنشان کرد: این شهر در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
سالاری با بیان اینکه سکونت اقوام با مذاهب مختلف و برخورداری از جاذبه های طبیعی همچون جنگل و آبشار ظرفیت و فرصت های خوبی برای این شهرستان محسوب می شوند، افزود: ظرفیت کشاورزی برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان محدود است و به این دلیل بایستی به استقرار صنایع مختلف و استفاده از پتانسیل توریستی منطقه روی بیاوریم.
فرماندار جدید شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: هرجا که قانون ابهام داشت یا سکوت کرده بود، باید به نفع شهروندان و ارباب رجوع تفسیر شود و مبادا مدیری از سکوت قانون برای نه گفتن به مردم استفاده کند.
به گزارش خطرنگار، جواد صادقلو فرماندار سابق شهرستان رامیان نیز در سخنانی گفت: با پیروی از سیره ائمه معصوم (ع) تماش تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفتم و از خداوند خواستم در این مسیر مرا مغرور جاه و مقام نکند.
وی با اشاره به عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید در این شهرستان یادآور شد: در این مدت چهار انتخابات در فضایی سالم، شفاف، بدون تنش و عاری از شبهه با مشارکت پرشور و با نشاط مردم برگزار شد.
صادقلو افزود: در حوزه امنیتی نیز با توجه به وجود برخی اعتراضات کارگری در این شهرستان، صمیمانه، یکدل و همسو در مسیر تامین امنیت شهرستان گام برداشتیم.
صادقلو با بیان اینکه کتابچه ای از عملکرد دولت تدبیر و امید در دوره چهارساله به مناسبت دهه فجر منتشر شده است، گفت: ۶۱۳ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار یک هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۴۷۰ نفر در این شهرستان انجام شده است.
شهرستان رامیان با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و آیین تودیع و معارفه فرمانداران این شهرستان روز سه شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد.
۹۴۳۳/۱۸۶۰
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*


سیاسی


تودیع و معارفه


فرمانداری رامیان

نظرات بسته شده است.