از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21363

109 بازدید

خالقداد عرب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های مهمی برخوردار است و مردم این منطقه در مسائل فرهنگی با شور و نشاط خاصی در خدمت انقلاب هستند و از این امکان می توان استفاده کرد. وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: ‌دهه فجر […]

خالقداد عرب روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های مهمی برخوردار است و مردم این منطقه در مسائل فرهنگی با شور و نشاط خاصی در خدمت انقلاب هستند و از این امکان می توان استفاده کرد.
وی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: ‌دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم است و مسئولان بایستی مردم را از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه کنند تا امید و نشاط در جامعه رونق یابد.
عرب افزود: برغم تمامی مشکلات دولت، اقدامات مهمی در این منطقه انجام شده و در حوزه های زیربنایی آب، برق، کشاورزی، بهداشت و درمان و سایر ارگان ها کارهای قابل توجهی انجام شده است.
وی ایجاد ۹ کلاس درس و کلنگ زنی ۶ کلاس درس در علی آباد دامن ،براکو و شهر جنگل با اعتباری بالغ بر ۶میلیاردو۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان را از دیگر فعالیت ها عمرانی اشاره کرد.
فرماندار رشتخوار اظهار داشت:‌ در دهه فجر امسال چندین طرح آسفالت روستایی ،خانه های بهداشت و آزمایشگاه ، ساختمان دهیاری ،طرح های مقاوم سازی و کارخانه پودر سیرو پیاز و…افتتاح می شود.
عرب افزود: قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاب می کند که به صورت متفاوت در این ایام ورود پیدا کنیم و آنچه برای انقلاب شایسته است را انجام دهیم.
فرماندار رشتخوار گفت: آگاهی بخشی و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان یکی از ماموریت های مهم مدیران دستگاههای اجرایی است.
خبرنگار: حسین خاکشور *انتشار: علی اصغرافتاده
۷۴۹۳/ ۱۷۴۴

انتهای پیام /*


سیاسی


دهه فجر


بهره برداری


رشتخوار

نظرات بسته شده است.