از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 21100

83 بازدید

ابوطالب قزلسفلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار جمهوری اسلامی اظهار کرد: از این تعداد، هفت طرح آبخیزداری با هدف تغذیه سفره های زیرزمینی، کاهش فرسایش خاک و رسوبات وارده به سدهای استان، کاهش خسارت سیل و مدیریت سیلاب بهره برداری و یک طرح آبخیزداری کلنگ زنی خواهد شد. به گفته وی؛ همچنین […]

ابوطالب قزلسفلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار جمهوری اسلامی اظهار کرد: از این تعداد، هفت طرح آبخیزداری با هدف تغذیه سفره های زیرزمینی، کاهش فرسایش خاک و رسوبات وارده به سدهای استان، کاهش خسارت سیل و مدیریت سیلاب بهره برداری و یک طرح آبخیزداری کلنگ زنی خواهد شد.
به گفته وی؛ همچنین از چهار طرح مقابله با بیابان زایی شامل بوته کاری با گیاهان علوفه ای مقاوم به شوری و خشکی، بذر پاشی، ذخیره نزولات و مدیریت هرزآب با هدف حفظ آب و خاک و جلوگیری از آلودگی هوا، افزایش تولید علوفه و ایجاد اشتغال پایدار بهره برداری خواهد شد.
گلستان با بیش از ۲۰ هزار کیلومتر مربع وسعت ، یک میلیون و ۸۶۹ هزار جمعیت را در خود جای داده است. این استان علاوه بر ۸۲۵ هزار هکتار مرتع، ۶۲۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، ۳۰ هزار هکتار باغ و ۱۲۰ کیلومتر ساحل، ۴۵۲ هزار و ۱۸۵ هکتار عرصه جنگلی دارد.
۶۲۰۴/۱۶۴۸
خبرنگار: علی اصغر تیموریان **انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*


اقتصاد


فجر ۹۶


بهره برداری


گلستان

نظرات بسته شده است.