از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20721

109 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، شکراله حسن بیگی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران روز شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دماوند که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق شهرستان دماوند، اظهار کرد: مجید صفری امروز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، شکراله حسن بیگی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران روز شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان دماوند که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق شهرستان دماوند، اظهار کرد: مجید صفری امروز به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شده و با توجه به اینکه از نیروی های بومی، خوش فکر و دارای سابقه طولانی در مدیریت اجرایی هستند، امید است دماوند به پویایی دست یابد.
وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در بین مسئولان شهرستان مثال زدنی است، گفت: امروز شاهد هستیم که در بین مسئولان دماوند وفاق و همدلی کامل وجود دارد و امید داریم این روند ادامه یابد و در مسیر و خط مشی دولت پیش رود.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به اهداف دولت و حرکت در جهت منویات مقام معظم رهبری، بیان کرد: آنچه امروز سر لوحه کار دولت و نظام است، توجه به بعد اقتصادی و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی که لازمه آن تحقق اصل اقتصاد مقاومتی است که این مهم با جذب سرمایه گذار محقق می شود.
این مقام مسئول بیان کرد: فراهم سازی زیرساخت ها در جذب حامیان بخش خصوصی در هر منطقه ایی لازم است و از سوی دیگر اجرای پروژه های عمرانی، فعال کردن واحدهای تولیدی، بانک ها و دستگاه های خدمات رسان ضروری بوده و نباید شاهد بیکاری جوانان باشیم.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوند، امام جمعه شهرستان دماوند در این مراسم ضمن تشکر از خدمات فرماندار سابق شهرستان، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر کسی خدمتی انجام می دهد، پیش خدا و مردم عزیز و ارزشمند می شود زیرا این خدمات در راه خداست و جایگاه والایی دارد.
وی ادامه داد: همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی که هستند، وظیفه دارند نهایت تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم انجام دهند و باید از همه فرصت ها در جهت خدمت بهتر استفاده کرد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت در جهت معرفی کارآمدی نظام است، گفت: تکریم ارباب رجوع، خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم و حرکت در مسیر توسعه سرلوحه قرار گیرد.

**اجرای سیاست های دولت وظیفه اصلی همه مسئولان است
همچنین مجید صفری، سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به اینکه شهرستان دماوند پتانسیل و قابلیت پیشرفت در تمامی عرصه ها را دارد، گفت: امروز با وجود تمامی تلاش ها، برای رسیدن به شرایط بسیار مطلوب فاصله داریم که برای تحقق این مهم باید سهم مردم را در مشارکت و توسعه منطقه افزایش دهیم.
وی ادامه داد: شهرستان های استان تهران به ویژه شهرستان دماوند که در نزدیکی پایتخت قرار دارند، نیازمند توسعه و پیشرفت بیشتر هستند و امروز در تمامی عرصه ها فرصتی برای آزمون خطا نداریم.
صفری خاطرنشان کرد: مسائل و موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار دهمی و بدانیم که امروز، روز اتحاد و همبستگی همه جانبه است و از حاشیه دور باشیم زیرا دولت به دنبال اعتدال است و اعتدال از همبستگی و همدلی نشات می گیرد.
لازم به ذکر است، مجید صفری پیش از این بخشدار رودهن بود که با حکم محمدحسین مقیمی، استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شد.
صفری مسوولیت هایی چون اداره دارایی شهرستان های دماوند و فیروزکوه، شهردار بومهن، معاون اداری و مالی چندین شهرداری در تهران و نیز معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کشور را در پرونده کاری خود دارد.
همچنین وی در دولت یازدهم معاون برنامه ریزی و اداری و مالی فرمانداری شهرستان و مدتی نیز بخشدار رودهن بود.
در مراسم امروز از زحمات چهار ساله ناصر محمودی فرد فرماندار سابق شهرستان تقدیر شد.
خبرنگار: الهام حیدری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/۷۲۴۶//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


سیاسی


تودیع و معارفه


فرماندار دماوند


خدمت صادقانه

نظرات بسته شده است.