از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 20524

129 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای فجر آفرین و تبریک دهه فجر افزود: شبکه های مجازی امروزه در بافت زندگی مردم وارد شده و بخشی جدائی ناپذیری از زندگی آنان شده است.وی افزود: این در حالی است که […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه نماز جمعه این هفته ابرکوه با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای فجر آفرین و تبریک دهه فجر افزود: شبکه های مجازی امروزه در بافت زندگی مردم وارد شده و بخشی جدائی ناپذیری از زندگی آنان شده است.
وی افزود: این در حالی است که کنترل شبکه های اجتماعی مجازی در اختیار ما نیست و در ماجرای آشوب های اخیر هم مشخص شد که در زمان بحران این شبکه ها نقش اصلی را در بحران آفرینی دارند .
وی همچنین با مرور رخدادهای منجر به پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را یادآور خاطرات روزهای پیروزی دانست که نمایشگر وحدت و به هم پیوستگی ملت بزرگ ایران است.
خطیب جمعه ابرکوه یادآور شد: دهه هجر فرصتی برای بازخوانی واقعیت های تلخ و سیاه حکومت مستّبد شاه برای جوانان است و دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید.
حسینی ادامه داد: ایران در زمان پهلوی قدرتی برای تصیم گیری مستقل در امور کشور را نداشت و شصت هزار آمریکایی در ایران جولان می دادند و برای غارت ثروت ملت از یکدیگر سبقت می گرفتند که این واقعیت ها باید برای آگاهی جوانان تبیین شود .
امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه امسال دهه فجر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، تصریح کرد: آیین های ویژه دهه فجر متناسب با ایام فاطمیه برنامه ریزی شود .
مرکز شهرستان ۵۳ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو

انتهای پیام /*


سیاسی


امام جمعه


نماز جمعه


ابرکوه

نظرات بسته شده است.