از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 19901

55 بازدید

محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید انورالامین یکی از شهدای سیاسی عراق که توسط رژیم بعثی صدام به شهادت رسید افزود: دیدار با خانواده شهدا یعنی ادامه دار بودن راه شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش می کنیم یاد و خاطره شهدا را در مناسبت ها […]

محمد حسین مقیمی شامگاه سه شنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید انورالامین یکی از شهدای سیاسی عراق که توسط رژیم بعثی صدام به شهادت رسید افزود: دیدار با خانواده شهدا یعنی ادامه دار بودن راه شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش می کنیم یاد و خاطره شهدا را در مناسبت ها و ایام خاص زنده نگه داریم.
وی تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و در دیدارهایی که با این خانواده ها داریم از نزدیک با مسائل و مشکلات این عزیزان آشنا می شویم.
استاندار تهران ادامه داد: شهید انور الامین از مبارزین سیاسی کشور عراق بود که پس از شکنجه های فراوان در سال ۱۳۶۰ در زندان بعثی عراق توسط رژیم صدام به فیض شهادت نائل شد.
وی خاطرنشان کرد: شهید انور الامین از پزشکان کشور عراق بود که سالها در زندان سیاسی رژیم صدام حضور داشت و در نهایت بدلیل مبارزات سیاسی بر علیه رژیم صدام اعدام و به فیض شهادت رسید.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز شامگاه سه شنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگار خطرنگار، افزود: استاندار تهران در مناسبت ها و ایام مختلف دیدارهایی با خانواده معظم شهدا دارند که امشب نیز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از خانواده شهدای پزشک و پرستار دیدار کردیم.
حمیدعلی صمیمی اظهار کرد: در دیدار با خانواده های معظم شهدا علاوه بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش می دهیم با مسائل و مشکلات این عزیزان آشنا می شویم و در زمینه حل این مسائل و مشکلات با همکاری مدیران دستگاههای مربوطه اقدام می کنیم.
شهید انور الامین در سال ۱۳۳۲ متولد و در سال ۱۳۶۰ در زندان بعثی عراق بدلیل فعالیت بر علیه رژیم وقت کشور عراق توسط رژیم بعثی عراق اعدام شد.
سپس بدستور صدام خانواده این شهید از کشور عراق اخراج و در سال ۱۳۶۰ خانواده این عزیز از جمله پدر، مادر به همراه ۴ برادر و ۲ خواهر به تهران مهاجرت کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال خطرنگار، استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/۷۲۴۳/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*


سیاسی


شهدا


استاندار تهران


فرهنگ ایثار

نظرات بسته شده است.