از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16897

79 بازدید

وی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان افزود: در دیدار قبلی خود مقابل گسترش فولاد با بد شانسی نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم و باید از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: پیکان نیز طی هشت هفته گذشته شرایط خوبی نداشته […]

وی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان افزود: در دیدار قبلی خود مقابل گسترش فولاد با بد شانسی نتیجه را واگذار کردیم و نتوانستیم امتیاز بگیریم و باید از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: پیکان نیز طی هشت هفته گذشته شرایط خوبی نداشته اما هر دیدار شرایط خودش را دارد و هر دو تیم به دنبال آن هستند دیدار را به نفع خودشان به پایان برسانند و امیدوارم که دیدار جذابی باشد و بتوانیم با دست پر برگردیم.
کریمی در خصوص جذب مجتبی جباری نیز اظهار داشت: او بازیکن بزرگ و از دوستان من است اما صحبتی در این خصوص با او انجام نداده ایم اما شرایط تیم سپیدرود رشت به گونه است که در برخی از پست ها نیاز به بازیک داریم و کسانی را که می توانند به ما کمک کنند در صورت جذب به جمع خودمان اضافه خواهیم کرد و در چند روز باقیمانده باید بازیکنان مورد نظر را پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود رشت را با ۳۷ بازیکن تحویل گرفته است، یادآور شد: نمی دانم چرا مربیان قبلی با این تعداد بازیکن، تیم را اداره می کردند که در ادامه با کمک باشگاه، تعداد بازیکنان را کم کردیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.
سرمربی تیم سپیدرود رشت یادآور شد: به طور حتم در شرایط فعلی بازیکن شاخصی از تیم خودمان را به تیم دیگر نمی دهیم و طبیعتا سایر تیم ها نیز بازیکنان شاخص خود را نخواهند فروخت و به همین دلیل به دنبال گزینه های خارجی هستیم و از سوی دیگر بازیکنان خوب خارجی الان آزاد نیستند اما بازیکن خارجی مورد نظری که بتواند در تمرینات رضایت کادر فنی را جذب کند به تیم اضافه می کنیم در غیر اینصورت با همین بازیکنان لیگ را ادامه خواهیم داد.
وی در پاسخ یکی از خبرنگاران که از وی پرسید در یکی از مصاحبه هایتان گفته بودید که «در فوتبال ایران ۲۰ مربی است که بازیکن سفارشی می گیرند» گفت: در انتقال مطلبی که گفتم اشتباه شد چرا که گفتم زمانی دو مربی پول می گرفتند و بازیکن می آوردند و به این موضوع رسیدگی نشد که اکنون تعدادشان به ۱۰ مربی رسیده و اگر ادامه پیدا کند تعدادشان به ۲۰ تا ۵۰ مربی نیز می رسد و البته قصد توهین به مربیان را ندارم اما برخی مربیان چنین کاری می کنند.
کریمی ادامه داد: مشخص نیست که چرا کمیته اخلاق به این موضوع ورود نمی کند و فقط عکاس یا برخی افراد دیگر را جریمه می کنند و اگر به چنین اتفاقاتی رسیدگی نشود، فصل به فصل تعدادشان بیشتر می‌شود و در این صورت باید فاتحه فوتبال را خواند.
سرمربی تیم سپیدرود رشت همچنین یادآور شد: تلاش این است که تیم را بالا بکشیم و به جایی در جدول رده برسیم که خیالمان راحت شود و اگر عمرمان کفایت دهد، برای فصل بعد در سپیدرود کارهایی را انجام دهیم که در خور شأن مردم خوب و خونگرم رشت باشد.
وی در خصوص رضا نورمحمدی نیز گفت: او نیم فصلی است که در شرایط مسابقه نیست و امیدوارم تلاش خود را انجام دهد تا در ادامه بتواند به ما کمک کند و با او که صحبت می‌کردم انگیزه زیادی داشت امیدوارم این انگیزه به او کمک کند تا بتواند برای سپیدرود مفید باشد.
کریمی در مورد مطالباتش از تیم نفت تهران هم افزود: من مطالباتم را باید در وصیت ‌نامه‌ام بنویسم تا فرزندم آن را پیگیری کند. طبیعتاً خودتان بهتر می‌دانید اینجا مطالبات به راحتی دریافت نمی‌شود البته این موضوع برای تیم‌هایی که هستند و مشکلی ندارند اینگونه است چه برسد به تیم‌هایی که مسائل و مشکلات مختلفی مانند نفت دارند.
دیدار دو تیم فوتبال پیکان تهران و سپیدرود رشت فردا – پنجشنبه – از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.
هم کنون تیم پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی ایستاده است و تیم سپیدرود با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**۹۰۲۹** ۱۵۴۵
خبرنگار: محمد مهدی موذن**

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


سپیدرود


علی کریمی

نظرات بسته شده است.