از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16812

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ رقابت های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی صبح سه شنبه ۱۹ دی ماه در مرحله یک شانزدهم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با پیروزی ۳ بر یک در مقابل تیمی از چین راهی مرحله یک هشتم پایانی شد و در این مرحله […]

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ رقابت های اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی صبح سه شنبه ۱۹ دی ماه در مرحله یک شانزدهم پایانی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد تهران با پیروزی ۳ بر یک در مقابل تیمی از چین راهی مرحله یک هشتم پایانی شد و در این مرحله در مقابل نمایندگان قدرتمندی از مالزی قرار گرفت و باوجود شایستگی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را به حریف واگذار کرد و از دور این رقابت ها کنار رفت.
ایران در این رقابت ها با پنج تیم جهان بیلیارد تهران متشکل از امیر سرخوش و سیاوش مزینی، توپ سیاه متشکل از سهیل واحدی و میلاد ولی حصاری، تیم فاطر تجارت رسا متشکل از سعید ابولسانی و آرمان دیناروند، تیم توپ طلائی متشکل از محمد لب آبی و علی روشنی کیا و تیم شادمان پاسارگاد متشکل از حامد ذره دوست و ارسلان اسماعیل نژاد حضور پیدا کرده است.
تیم های توپ سیاه، فاطر تجارت و شادمان پاسارگاد گیلان موفق به صعود در مرحله حذفی نشدند و در مرحله گروهی از دور این رقابت ها کنار رفتند. تیم های جهان بیلیارد تهران و توپ طلایی پس از صعود به مرحله حذفی و یک شانزدهم پایانی در مقابل تیم هایی از کشور میزبان چین قرار گرفتند و تیم توپ طلایی موفق نشد به مرحله بعدی راه پیدا کند و از ادامه رقابت ها کنار رفت. تیم جهان بیلیارد تهران پس از صعود به مرحله یک هشتم پایانی و قرار گرفتن در مقابل تیم مالزی نتیجه را واگذار کرد و از رقابت های شهرهای آسیایی خداحافظی کرد.
مسابقات اسنوکر تیمی شهرهای آسیایی هفدهم تا بیست و یکم دی ماه به میزبانی چین برگزار می شود.
ورزشی**۹۱۲۹**۱۳۶۸
تنظیم کننده: مهدی رهبر** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*


ورزش


اسنوکر


شهرهای آسیایی

نظرات بسته شده است.