از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16587

92 بازدید

فرشید گل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: با توجه به دستور صادره مبنی بر تغییر ورزشگاه و موافقت نماینده فدراسیون فوتبال، دیدار این ۲ تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از ورزشگاه شهدای قدس به ورزشگاه شهید مفتح انتقال یافت.وی اضافه کرد: شهرداری […]

فرشید گل محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار کرد: با توجه به دستور صادره مبنی بر تغییر ورزشگاه و موافقت نماینده فدراسیون فوتبال، دیدار این ۲ تیم در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از ورزشگاه شهدای قدس به ورزشگاه شهید مفتح انتقال یافت.
وی اضافه کرد: شهرداری همدان میزبان این مسابقه است و بازی از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید مفتح همدان آغاز می شود.
گل محمدی خاطرنشان کرد: این دیدار به دلیل مسافت و عدم تجهیزات ماهواره ای سیمای مرکز همدان برای پخش مستقیم، پوشش زنده نخواهد داشت و از هواداران می خواهیم که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه عزیمت کنند.
تیم های شهرداری همدان و شهرداری بم از ساعت ۱۴ امروز حساس ترین دیدار قهرنشینان گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برگزار می کنند.
این دیدار در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه سه برگزار می شود.
هفته گذشته نیز براساس دستور صادره مبنی بر تغییر ورزشگاه، بازی تیم های شهرداری و پاس همدان در ورزشگاه شهید مفتح برگزار شده بود.
ورزشگاه شهید مفتح در پنج کیلومتری جاده همدان به ملایر واقع شده است.
۷۵۲۰/۲۰۸۷
خبرنگار: میثم ناصرنژاد ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ ۲


تغییر ورزشگاه

نظرات بسته شده است.