از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16569

306 بازدید

گلمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: بر اساس تعهدات مالک جدید(تهران کار رسا) باشگاه نفت باید در بازه فعالیت دو ماهه خود باید بدهی های مالیاتی، کادر فنی، بازیکنان و اجاره مجموعه ورزشی تختی تهران را پرداخت کند.وی با بیان اینکه عمل به این تعهدات جواز فعالیت مدیرعامل یک ساله و […]

گلمحمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، افزود: بر اساس تعهدات مالک جدید(تهران کار رسا) باشگاه نفت باید در بازه فعالیت دو ماهه خود باید بدهی های مالیاتی، کادر فنی، بازیکنان و اجاره مجموعه ورزشی تختی تهران را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه عمل به این تعهدات جواز فعالیت مدیرعامل یک ساله و دائمی را به همراه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با فعالیت مدیر عامل جدید، باشگاه نفت از روزهای بحرانی خود فاصله گرفته و به ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: با توافق سهامداران تیم نفت تهران ۱۰ دی ماه امسال مجوز فعالیت دوماهه مدیرعامل جدید نفت تهران صادر شد.

* ۱۶ مجموعه ورزشی تهران سنددار شد
گلمحمدی اظهار کرد: سال گذشته سند تک برگی ۱۶مجموعه ورزشی استان تهران از طریق بخش حقوقی این اداره کل صادر شد.
وی با بیان اینکه امسال همین تعداد مجموعه ورزشی سنددار شده و مالکیت آنها در اختیار دولت قرار خواهد گرفت، گفت: امروز نیز سند مجموعه ورزشی حیدرنیا (جنب پل حافظ تهران) صادر شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تملک اماکن ورزشی تهران در دستور کار این نهاد است، گفت: به دلیل نبود سند این اماکن، بسیاری از متخلفان با سندسازی غیر قانونی به دنبال مالکیت این اماکن دولتی هستند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اداره کل ورزش استان تثبیت مالکیت اماکن ورزشی استان تهران است، خاطر نشان کرد: بسیاری از اماکن ورزشی تهران از ۷۰سال پیش فاقد سند بودند که با قولنامه ها و مدارک موجود، سندهایی برای این مجموعه ها صادر می شود.
به گفته گلمحمدی از ۴۴۰مجموعه ورزشی در اختیار دولت تنها ۶۰مجموعه ورزشی دارای سند است که تا پایان سال برای برخی دیگر از این مجموعه ها سند صادر خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**۷۲۴۷**۱۳۶۸
خبرنگار: امین کمالی فر ** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*


ورزش


مجموعه ورزشی


استان تهران

نظرات بسته شده است.