از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16503

125 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بر اساس رای صادر بازیکن ازبکستانی تیم استقلال تهران یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بنابر این جپاروف در بازی استقلال با سایپا درهفته نوزدهم لیگ برتر غایب خواهد بود.جپاروف در دیدار روز پنجشنبه هفتم دی ماه استقلال تهران […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، بر اساس رای صادر بازیکن ازبکستانی تیم استقلال تهران یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بنابر این جپاروف در بازی استقلال با سایپا درهفته نوزدهم لیگ برتر غایب خواهد بود.
جپاروف در دیدار روز پنجشنبه هفتم دی ماه استقلال تهران مقابل هم نام اهوازی کارت زرد دریافت کرد. این سومین کارت زرد او در هفدهمین دوره رقابت های فوتبال باشگاه های ایران بود و دیدار مقابل تراکتورسازی را از دست داد. اما پس از محرومیت او برای دیدار گذشته استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز، کمیته انضباطی رای به محرومیت بلند مدت او داد. دلیل این رای هم برخوردی است که این بازیکن در صحنه ای از مصاف با استقلال خوزستان پایش را بر پشت بازیکن حریف گذاشت.
ورزشی **۱۵۲۸**۱۳۶۸
خبرنگار: حسن تمیمی** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*


ورزش


سازمان لیگ فوتبال


جپاروف


استقلال

نظرات بسته شده است.