از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16424

86 بازدید

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون تنیس، مسابقات قهرمانی سطح ۲ آسیا در رده سنی زیر ۱۳ سال از فردا ۱۹ دی ماه در ویتنام آغاز خواهد شد. نمایندگان ایران که در تیم غرب آسیا حضور دارند نیز با انجام مراسم قرعه کشی حریفان خود را شناختند.بر این اساس در بخش پسران، «یونس طلاور» در دور […]

به گزارش خطرنگار، از فدراسیون تنیس، مسابقات قهرمانی سطح ۲ آسیا در رده سنی زیر ۱۳ سال از فردا ۱۹ دی ماه در ویتنام آغاز خواهد شد. نمایندگان ایران که در تیم غرب آسیا حضور دارند نیز با انجام مراسم قرعه کشی حریفان خود را شناختند.
بر این اساس در بخش پسران، «یونس طلاور» در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شد و «آریو جوادی» به مصاف «دین ویت» از ویتنام می رود. در بخش دختران نیز «مشکات الزهراء صفی» تنها نماینده ایران در بخش دختران در دور نخست استراحت خواهد داشت.
یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان تنیسورهای حاضر در تیم غرب آسیا هستند.
تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح ۲ آسیا رده سنی زیر ۱۴ سال شرکت می کند.
این رقابت ها از ۱۸ لغایت ۲۹ دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترین ها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.
سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده «سید امیر برقعی» -مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه- از ایران است و «فدی بیدان» از لبنان و «شهرزاد شیخ صراف» از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی خطرنگار، در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**۹۱۲۹**۱۳۶۸
تنظیم کننده: مهدی رهبر** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*


ورزش


تنیس


قهرمانی آسیا

نظرات بسته شده است.