از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16364

86 بازدید

به گزارش خطرنگار، هفته هفدهم این رقابت ها فردا سه شنبه با برگزاری ۱۵ دیدار پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای گروه سه ، تیم شهرداری همدان میزبان شهرداری بم است.شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و شهرداری بم با ۱۷ امتیاز رتبه […]

به گزارش خطرنگار، هفته هفدهم این رقابت ها فردا سه شنبه با برگزاری ۱۵ دیدار پیگیری می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای گروه سه ، تیم شهرداری همدان میزبان شهرداری بم است.
شهرداری همدان در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و شهرداری بم با ۱۷ امتیاز رتبه هشتم را در اختیار گرفته است و با این شرایط هر ۲ تیم جزو گزینه های سقوط به لیگ سه محسوب می شوند.
نماینده همدان از سه بازی گذشته با تغییرات در کادر فنی، سکان هدایت تیم را به بابک صمدیان سپرد و این مربی بومی در هر سه مسابقه به تساوی دست یافت.
مشکلات مالی و عدم فرصت لازم برای جذب بازیکن مناسب سبب شد تا شهرداری در بازار نقل و انتقالات این فصل لیگ ۲ موفق نباشد و تنها با اکتفا به چند مهره بومی مسابقات را ادامه دهد.
تیم شهرداری در سه دیدار گذشته با وجود اینکه شایسته پیروزی بود، اما با بدشانسی و اشتباهات فردی نتوانست به برد دست یابد و حالا در حساس ترین دیدار این فصل خود باید به مصاف شهرداری بم همسایه قعرنشین برود.
بابک صمدیان سرمربی شهرداری همدان در این مسابقه هادی بلوری کاپیتان خود را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نخواهد داشت و چند مهره این تیم نظیر آرمین طلایی منش و رضا حاتمی نیز جدا شده اند.
حالا او با داشته های موجود باید به مصاف تیمی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا از مرز سقوط نیز خارج شده است.
شهرداری همدان اگر بتواند در این دیدار به پیروزی برسد، از حاشیه سقوط خارج شده و با شرایط بهتری دیدارهای باقی مانده را ادامه می دهد.
هدف این تیم بقا در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است و اگر مورد حمایت به موقع مالی قرار گیرند، به طور قطع این هدف محقق می شود.
تیم تحت هدایت بابک صمدیان تا به اینجا خوب کار کرده و سرعت در انتقال توپ و بازی تهاجمی از خصوصیات بارز تفکرات فنی این مربی با سابقه همدانی است.
در آن سوی میدان تیم شهرداری بم که اولین سال حضورش در لیگ ۲ را تجربه می کند با تکیه بر علی وزیری کاپیتان باتجربه و گلزن خود توانسته دوام لازم را برای ماندن در لیگ ۲ داشته باشد.
اگر چه این تیم امسال فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما همچنان امیدوار است که در رقابت های لیگ ۲ بتواند ماندگار شود.
بمی ها هفته قبل موفق شدند در دیدار خانگی مقابل نفت آبادان مدعی صعود ۲ بر یک به پیروزی برسند و همین نوسان در نتیجه گیری سبب شده تا شرایط این تیم غیرقابل پیش بینی شود.
آنها در صورتی که بتوانند در بازی روز سه شنبه برابر شهرداری همدان به پیروزی برسند، مسیر ماندگاری خود را در لیگ ۲ هموار خواهند کرد اما شکست در این دیدار یک گام آنها را به سقوط نزدیک می کند.
فاصله امتیاز کم تیم های هفتم تا نهم جدول باعث شده تا در صورت باخت، جابجایی در سه تیم پاس، شهرداری بم و شهرداری همدان در قعرجدول صورت گیرد.
نماینده بم در بازی روز سه شنبه با ترکیب کامل به میدان می رود و امیدوار است تا از همدان دست پر بازگردد.
دیدار ۲ تیم شهرداری همدان و شهرداری بم فردا سه شنبه و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار می شود.
۷۵۲۰/۲۰۸۷
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ ۲


شهرداری همدان

نظرات بسته شده است.