از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 16241

63 بازدید

به گزارش عصر یکشنبه خطرنگار، در این دوره از رقابت ها که با هدف ایجاد انگیزه و نشاط میان کارکنان به مدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید گرزین شرکت گاز استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار شد، تیم های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز حضور داشتند.در این رقابت ها […]

به گزارش عصر یکشنبه خطرنگار، در این دوره از رقابت ها که با هدف ایجاد انگیزه و نشاط میان کارکنان به مدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید گرزین شرکت گاز استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار شد، تیم های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز حضور داشتند.
در این رقابت ها تیم ها به صورت دوره ای با هم پیکار کردند که در پایان رقابت های فوتسال تیم گاز مازندران قهرمان شد و تیم های گلستان و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رقابت های والیبال نیز تیم منطقه ۹عملیات انتقال گاز پس از برتری در سه دیدار توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم های گاز گلستان و مازندران نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم این دوره قرار گرفتند.
در مراسم پایانی این رقابت ها که با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان برگزار شد، به بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم های اول تا سوم هر رشته جوایزی به رسم یادبود، اهداء شد.
۳۰۱۴/۱۶۴۸
تنظیم : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*


ورزش


کارکنان دولت


گاز


گلستان

نظرات بسته شده است.