از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 15945

82 بازدید

به گزارش ایرنا؛ پس از رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا در اودیشای هند، احسان حدادی به منظور گفت وگو با مک ویلکینز مربی نام آشنای آمریکایی به این کشور سفر کرد و با این مربی وارد مذاکره شد.پس از این دیدار، ویلکینز قبول کرد هدایت حدادی را برعهده بگیرد، اما هنوز این مربی […]

به گزارش ایرنا؛ پس از رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا در اودیشای هند، احسان حدادی به منظور گفت وگو با مک ویلکینز مربی نام آشنای آمریکایی به این کشور سفر کرد و با این مربی وارد مذاکره شد.
پس از این دیدار، ویلکینز قبول کرد هدایت حدادی را برعهده بگیرد، اما هنوز این مربی به ایران نیامده است.
پیش از این اعلام شده بود ویلکینز ۲۱ دی ماه به ایران خواهد آمد، اما این آمدن به اواخر این ماه موکول شده است.
حدادی که پس از اردوی تدارکاتی کیش، از دو روز پیش تمریناتش را درتهران دنبال می کند در این ارتباط به خطرنگار، گفت: امیدوارم حضور ویکلینز در ایران که به اواخر دی ماه موکول شده است، محقق شود و این مربی را در ایران ببینیم.
وی درباره اردوی تدارکاتی اش در جزیره کیش گفت: اردوی خوبی بود، تمریناتم را به صورت منظم دنبال کرده و هم اکنون تمرینات را در تهران دنبال می کنم.
دارنده سه مدال طلای بازی های آسیایی ادامه داد: آمدنم به تهران تنها طبق برنامه تمرینی صورت گرفته و چهار روز دیگر بار دیگر به کیش باز خواهم گشت و تمرینات آماده سازی خود را بار دیگر در این جزیره ازسر خواهم گرفت.
حدادی درباره شرایط جسمانی اش نیز اظهار داشت: شرایط جسمانی ام مطلوب است و مشکل خاصی نیست، اما همچنان قدری آسیب دیدگی دارم که به نظر می رسد باید با آن بسازم.
وی در پاسخ به این سئوال که با ویکلینز درارتباط است یا خیر،عنوان کرد: با مربی آمریکایی ام در تماس بوده و برنامه تمریناتم را از وی می گیرم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ویلکینز به «علی ثمری» پرتاب کننده وزنه کشورمان نیز مشورت خواهد داد یا خیر، اظهار کرد: از این موضوع اطلاع ندارم، اما چنانچه در قرارداد آورده شود به طور حتم این مهم نیز انجام خواهد شد.
ثمری به همراه حدادی تمرینات آماده سازی خود به منظور شرکت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را درکیش دنبال می کرد و پیش از این عنوان کرده بود ویلکینز علاوه بر هدایت احسان حدادی، به من نیز درتمرینات کمک خواهد کرد.
فدراسیون دوو میدانی برای ملی پوشان دو و میدانی کشورمان همانطور که در دنیا مرسوم است،مربی اختصاصی جذب کرده است.
دراین راستا، «اونتانون گای» مربی فرانسوی هدایت «حسن تفتیان» سریعترین دونده ایران را برعهده داشته و تمرینات او را زیر نظر دارد، سایر ملی پوشان نیز به این ترتیب با مربیان اختصاصی خود تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.
ورزشی.**۹۱۴۴**۱۳۶۸
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار:خیراله شفیعی

انتهای پیام /*


ورزش


دو و میدانی


پرتاب دیسک


احسان حدادی

نظرات بسته شده است.