از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 15845

97 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ولی داداشی روز جمعه در نشست خبری در دفتر خود افزود: عملیات احداث این کارخانه با ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، توسط بخش خصوصی به زودی آغاز خواهد شد.وی با اشاره به اینکه با خرید ۲ دستگاه لایروب و یدک کش برای بندر آستارا، ورود هر نوع کشتی تجاری به این […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، ولی داداشی روز جمعه در نشست خبری در دفتر خود افزود: عملیات احداث این کارخانه با ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، توسط بخش خصوصی به زودی آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه با خرید ۲ دستگاه لایروب و یدک کش برای بندر آستارا، ورود هر نوع کشتی تجاری به این واحد بندری امکانپذیر شد، اضافه کرد: چهار نیروی متخصص در بندر آستارا استخدام شده و با توجه به توسعه زیرساخت های آن، امکان استخدام در آینده نیز وجود دارد.
وی با اشاره به احیای سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی آستارا اظهار کرد: از سرمایه گذاران متعهد به کار استقبال می کنیم و برای تبدیل زباله به انرژی، تعدادی سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده اند تا با برطرف کردن معضل پسماند، برای تعدادی بیکار شغل ایجاد کنند.
داداشی با بیان اینکه رسیدگی به مشکل آب شرب آستارا از خواسته های شهروندان است، تصریح کرد: برای این منظور بزرگترین سد لاستیکی کشور با ظرفیتی بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب در رودخانه ملاهادی آستارا در حال ساخت است و با تکمیل آن، مشکل آب شرب بسیاری از روستاهای این شهرستان رفع خواهد شد.
او با اشاره به اینکه راه اندازی انشعابات آب، برق و گاز مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان پیگیری می شود، افزود: این مشکل با جذب سه میلیارد ریال اعتبار برطرف خواهد شد و هنرمندان از آن استفاده خواهند کرد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تکمیل سامانه دفع فاضلاب این شهرستان خاطرنشان کرد: از ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه تعریف شده برای این طرح، ۲۰۰ میلیارد ریال اخذ شده و تکمیل آن نیازمند یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بودجه است.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
۷۱۰۵ / ۷۱۲۴/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


اقتصاد


گیلان


نماینده مجلس


آستارا

نظرات بسته شده است.