از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14946

66 بازدید

اسماعیل تبادار روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند احداث سد نرگسی در کازرون در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مشکلات مردم در زمینه های گوناگون اعم از اقتصادی، عمرانی و اجتماعی یک واقعیت است و همه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل آنها تلاش کنند. استاندار فارس گفت: مسئولان نظام […]

اسماعیل تبادار روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند احداث سد نرگسی در کازرون در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مشکلات مردم در زمینه های گوناگون اعم از اقتصادی، عمرانی و اجتماعی یک واقعیت است و همه مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل آنها تلاش کنند.
استاندار فارس گفت: مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم مسئول هستند و مردم می توانند در محدوده و چارچوبی که قانون برای آنها تعریف کرده، از مسئولان سئوال، بازخواست و به آنان اعتراض کنند.
تبادار افزود: مسئولان هم باید در همین چارچوب به خوبی پاسخگوی مردم باشند و به این مقوله باید به عنوان یک اصل توجه شود.
استاندار فارس ادامه داد: اما از سوی دیگر باید به این موضوع توجه داشت که اگر کسانی به عنوان معاند، سلطنت طلب و یا گروه های ضد انقلاب دیگر بخواهند میدان دار باشند و دستور از آمریکا و اسراییل بگیرند، با آنان با جدیت برخورد می شود.
تبادار گفت: تا دیروز ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، مردم ایران را تروریست معرفی می کرد اما امروز می خواهد میدان داری و از مردم طرفداری کند، این تناقض آشکار در گفتار او برای همه مردم به خوبی روشن است.
وی اظهار داشت: اگر برخلاف چارچوب مقررات، نظم عمومی برهم زده شود، تخریبی صورت گیرد و برای مردم ایجاد زحمت کند، خود مردم هم این حرکت را قبول ندارند و با آن مقابله می کنند.
تبادار گفت: بدون تردید با افرادی که از دستورات صهیونیست ها و آمریکا به عنوان دشمنان مردم این کشور پیروی می کنند با قاطعیت برخورد می شود و اجازه رفتارهای هنجارشکنانه به آنان داده نمی شود.
او اضافه کرد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در هر برهه ای که کشور با بحرانی مواجه شده، مسئولان با پشتیبانی و حمایت مردم آن بحران را برطرف کردند.
سد نرگسی در محدوده شهرستان کازرون واقع است، شهرستانی که تا شیراز مرکز استان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری دهم دی ماه جاری در نشست هیات دولت در مورد وقایع اخیر اظهار داشت: طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملا آزاد هستند، اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.
رئیس جمهوری گفت: مردم نسبت به اینکه باید با فساد مبارزه جدی‌تر شود و اینکه برخی چرا مسایل به خوبی برای آنان تبیین نمی‌شود، نقد دارند. انتقاد در همه امور کشور حق مردم است و ما معتقدیم حکومت و کشور متعلق به مردم است و مردم باید آنچه می‌خواهند را به خوبی بیان کنند.
روحانی با اشاره به مواضع ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نسبت به تجمعات اخیر گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید. این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.
۷۳۷۲ /۶۱۱۸
خبرنگار: ناصر درخشنده ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار فارس


کازرون


تجمع

نظرات بسته شده است.