از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14758

75 بازدید

به گزارش خطرنگار، نظری در تاریخ ۲۹ اذر امسال به‌موجب حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شده بود.وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ،فعالان سیاسی استان و پیش از این فرماندار شهرستان بویراحمد بود.معاون جدید سیاسی وامنیتی […]

به گزارش خطرنگار، نظری در تاریخ ۲۹ اذر امسال به‌موجب حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و بنا به پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شده بود.
وی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ،فعالان سیاسی استان و پیش از این فرماندار شهرستان بویراحمد بود.
معاون جدید سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان برغم همه ظرفیت ها، داشته ها و استعدادهای فراوان در بخش های مختلف از جمله در حوزه نیروی انسانی اما همواره از چالش ها و معضلات در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و حتی سیاسی رنج می برد.
نظری گفت: دامن زدن به برخی مسایل قومی وطایفه ای به ویژه در عرصه انتخابات ، وجود برخی حاشیه ها و روزمرگی در بین مدیران، معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، خودکشی و نزاع های دسته جمعی و وجود مشکل خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی از مهمترین چالش های فراروی استان در بخش های مختلف است.
وی تاکید کرد: مهمترین راهبرد برای رفع این چالش ها ومشکلات در وهله نخست ایجاد وحدت و تمرکز بر اشتراکات و داشته های استان است که فارغ از همه نگاه های انحرافی همچون سردسیری و گرمسیری بودن و رویکردهای طایفه ای باید در دستور کار حوزه اجرایی قرار گیرد.
وی گفت: تحقق این مهم نیازمند حمایت اصحاب فرهنگ و رسانه ها، نخبگان، روحانیت و علما ، احزاب وگروه های مختلف سیاسی و سایر نهادهای مدنی است.
فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی سابق استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: سعی کردم در این مدت چهار سال ، هیچ شان و جایگاهی برای خود جز خدمت رسانی بی منت و صادقانه به مردم این استان قایل نشوم.
وی افزود: این استان هم اینک از بهترین شرایط امنیتی در حوزه های مختلف برخوردار است.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: مسعود علیزاده
۳۰۱۶/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


سیاسی


تودیع ومعارفه


معاون سیاسی


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.