از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 14229

77 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال البرز افزود: امروز روز ۹دی و روز میثاق با ولایت و نظام ، وحدت است وهمه باید پای کار باشیم.وی ادامه داد: تذکراتی لازم است دراین بخش به دستگاه های اجرایی داده شود همه دستگاه ها باید حضور فعال برای رفع مشکل مردم […]

به گزارش خطرنگار، محمد علی نجفی روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال البرز افزود: امروز روز ۹دی و روز میثاق با ولایت و نظام ، وحدت است وهمه باید پای کار باشیم.
وی ادامه داد: تذکراتی لازم است دراین بخش به دستگاه های اجرایی داده شود همه دستگاه ها باید حضور فعال برای رفع مشکل مردم داشته باشند.
نجفی اضافه کرد: مدیران در روزهای سه شنبه که روز ملاقات عمومی است باید کوشا باشند و جلسات کشوری و ماموریت ها را در این روز قرار ندهند.
استاندارالبرز خاطرنشان کرد: آخرین وضعیت از امکانات و نیازهای مردم رصد شود.
وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم برخی از قبوض آب و برق با قیمت بالا برای مردم صادر می شود که سبب عصبانیت آنان شده که دقت نظر کافی دراین زمینه لازم است.
نجفی اضافه کرد: هرنوع اقدامی باید با دستگاه های ویژه هماهنگ شود تا مشکلی بروز نکند.
وی با اشاره به نشستی با معاون اول رئیس جمهوری ادامه داد: دراین نشست بلاتکلیفی برخی از استانها در بخش تملیک واحدها مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: دولت به این موضوع پرداخته بانکها موظف هستند قبل از اینکه تملیک کنند جوانب لازم را در نظرگیرند.
استاندار البرز به موضوع شهرک های صنعتی اشتهارد پرداخت و ادامه داد: براساس گزارش ها برخی از شهرک های صنعتی اشتهارد همکاری لازم را دراین زمینه نداشته اند که باید پیگیری ها انجام شود.
وی درادامه به بخش اشتغال پرداخت و گفت: گزارش های این جلسه نشان از تحرک بخش اشتغال استان البرز دارد که سهم ۴۵ هزارنفری اشتغال آن تحقق می یابد.
وی افزود: صندوق کارافرینی امید انتظارمی رود مزایای بیشتری از آن ببریم و روستاهای بیکار باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار البرز گفت: همکاری های برای تامین اشتغال نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی ضروری است و هیچ توجیهی قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: اتباع خارجی بحث جدی است و مدیرکل اتباع باید پیگیری لازم را داشته باشد چراکه بخش قابل توجهی از اشتغال به اتباع غیرمجاز دراستان داده شده که فرصت های شغلی را تحت الشعاع قرارمی دهد.
نجفی افزود: درمجموع فضای مثبتی را درالبرز شاهد هستیم که امیدواریم نرخ بیکاری علی رغم بحث هایی که در حوزه های مهاجرت بالا مطرح شده کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش برخی از رسانه ها رویکرد مثبتی نسبت به اشتغال در البرز ایجاد شده است .
۸۰۲۹ / ۶۱۵۵خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

انتهای پیام /*


اقتصاد


استاندارالبرز


رفع مشکلات


دستگاه های اجرایی

نظرات بسته شده است.