از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13585

147 بازدید

به گزارش خطرنگار، عبدالله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه پرتنش و خاص بوده و چون همه توجهات به این بازی‌ها است، بازیکنان تیم های مقابل از انگیزه بالایی برخوردار هستند. سرمربی تیم استقلال خوزستان […]

به گزارش خطرنگار، عبدالله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در اهواز اظهار کرد: بازی کردن مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس همیشه پرتنش و خاص بوده و چون همه توجهات به این بازی‌ها است، بازیکنان تیم های مقابل از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در طول هفته سعی کردیم شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنان تمرکز لازم برای این بازی را داشته باشند افزود: با توجه به این که از امتیاز میزبانی بهره می بریم پیروزی در این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی در خصوص تیم استقلال تهران گفت: آن ها تیمی هستند که رو به جلو بازی می‌کنند و توپ را به خوبی در زمین به چرخش در می‌آورند هر چند در هفته ‌های اول عملکرد ضعیفی داشتند اما در چند بازی گذشته روند بهتری از خود به نمایش گذاشتند.
ویسی با اشاره به این که استقلال در خط دفاع و حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است افزود: گرچه تیم ما جوان است و نوسانات بسیاری دارد اما به طور حتم مقابل تیم قدر استقلال دست و پا بسته نیستیم.
ویسی گفت : ما در این فصل باید تاوان استفاده کردن از جوانان را بدهیم تا به یک تیم خوب تبدیل شویم.
وی در ادامه با بیان این که بازیکنان برای عقد قراردادشان پول نقد از ما می خواهند افزود: بازی‌ های دور برگشت همچون جام حذفی بوده و فرصت جبران کردن نداریم لذا باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی باشگاه انجام دهیم.
وی گفت: ما بازیکنانی را برای جذب در فصل نقل و انتقالات در نظر داشتیم که حاضر به بازی در تیم ما نیستند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص حضور عادل کلاه کج در تمرینات این تیم و جذب این بازیکن در نیم فصل دوم گفت: کلاه کج سالیان زیادی با من کار کرده و همیشه بازیکن استقلال خوزستان محسوب می شود هر چند کلاه کج یک سال و نیم از میادین به دور بوده اما من تخصص لازم برای استفاده کردن از این بازیکن را دارم.
وی با بیان این که شرایط مالی باشگاه ما به شکلی است که بازیکنان از حضور در تیم ما ممانعت می کنند و در صورت گرفتن پول نقد حاضر به همکاری با ما هستند افزود: با بازیکنان بسیاری وارد مذاکره شدیم اما متأسفانه تیم ما را در سطح پایینی نگاه می‌کنند این در حالی است که استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ را دارد و در حال حاضر جزو چهار تیم برتر جام حذفی است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در اهواز برگزار می شود.
۹۸۷۹/۶۰۶۴
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*


ورزش


استقلال خوزستان


ویسی


لیگ برتر

نظرات بسته شده است.