از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13562

137 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری یورواسپورت، خوزه مورینیو که از سال ۲۰۱۶ هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت، گفت: باشگاه حدود ۲۸۶ میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده است، با این حال امید قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس در فصل جاری به سرعت روبه نابودی است. تیم فوتبال منچستریونایتد […]

به گزارش روز چهارشنبه تارنمای خبری یورواسپورت، خوزه مورینیو که از سال ۲۰۱۶ هدایت شیاطین سرخ را به عهده گرفت، گفت: باشگاه حدود ۲۸۶ میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده است، با این حال امید قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس در فصل جاری به سرعت روبه نابودی است.
تیم فوتبال منچستریونایتد سه شنبه در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با تساوی دو به دو برابر مهمان خود برنلی متوقف شد.
در این دیدار که در اولدترافورد برگزار شد، بارنز در دقیقه سه و استیون دیفور در دقیقه ۳۶ برای برنلی گلزنی کردند و جسی لینگارد در دقایق ۵۳ و ۹۱ برای منچستریونایتد دو گل به ثمر رساند.
در صورتی که منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر انگلیس در بازی امشب مقابل نیوکاسل پیروز شود، فاصله یونایتد با این تیم به ۱۵ امتیاز افزایش می یابد.
بعد از مسابقه مورینیو در پاسخ به سئوالی در مورد شرایط یونایتد با توجه به جایگاه این تیم گفت که میزان هزینه ها در عملکرد تیم نقش داشته است.
وی خاطر نشان کرد که تیم هایی مثل آث میلان، اینترمیلان و رئال مادرید سه باشگاه بزرگ اروپا در حال حاضر در لیگ های خود صدرنشین نیستند.
مورینیو گفت: باشگاه بزرگ بودن یک چیز است و تیم فوتبال بزرگ بودن چیز دیگری. ما دومین سال است که تلاش می کنیم تیمی را که جزو بهترین های دنیا نیست، بازسازی کنیم. منچسترسیتی برای خرید مدافعان به اندازه مهاجمان هزینه می کند. وقتی در مورد باشگاه های بزرگ فوتبال حرف می زنیم، در واقع در مورد تاریخ باشگاه سخن می گوییم.
سرمربی یونایتد در پاسخ به این سئوال که در سال های اخیر مبالغ کلانی برای خرید بازیکن هزینه شده است، گفت: بله، اما این کافی نیست.
مورینیو به سئوالی در مورد تصمیم او برای انجام خرید بزرگی در فصل نقل و انتقالات زمستانی پاسخ نداد.
وی از دفاع تیم خود در این بازی ابراز گله مندی کرد.
مورینیو در عین حال از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد و گفت: بازیکنان با توجه به مشکلاتی که به خاطر مصدومان تیم داریم، سخت تلاش می کنند. از نتیجه راضی نیستم. از نتیجه بازی مقابل لستر هم راضی نبودم. اما از عملکرد بازیکنانم خشنودم و هیچ انتقادی از آنها ندارم.
ورزشی**۱۵۸۴
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


منچستریونایتد


خوزه مورینیو

نظرات بسته شده است.