از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13499

82 بازدید

به گزارش خطرنگار، تیم پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور میهمان تیم دانشگاه یزد بود که با پیروزی برابر این تیم شانس خود را برای قهرمانی در لیگ بیشتر کرد.تیم پتروشیمی بندر امام که در این هفته نوشاد عالمیان بازیکن ملی پوش خود […]

به گزارش خطرنگار، تیم پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور میهمان تیم دانشگاه یزد بود که با پیروزی برابر این تیم شانس خود را برای قهرمانی در لیگ بیشتر کرد.
تیم پتروشیمی بندر امام که در این هفته نوشاد عالمیان بازیکن ملی پوش خود استراحت داده بود با نتیجه ۶ بر صفر و بدون اینکه امتیازی از دست دهد حریف خود را از پیش رو برداشت.
نتایج دیدارهای دوبل و انفرادی این مسابقه به ترتیب زیر به دست آمد:
دوبل اول
نیما عالمیان و افشین نوروزی(پتروشیمی) ۳
محمدرضا ریزبند و محمد مهدی اصل مند(دانشگاه یزد) ۰
دوبل دوم
محمدعلی رویین تن و پاک سین هیوک (پتروشیمی) ۳
مصطفی نورمحمدزاد و مهدی خوش خبر(دانشگاه یزد) ۰
بازی های انفرادی:
افشین نوروزی(پتروشیمی) ۳ – مهدی خوش خبر(دانشگاه یزد) ۱
نیما عالمیان(پتروشیمی) ۳ – محمدمهدی اصل مند (دانشگاه یزد) ۰
میعاد لطفی(پتروشیمی) ۳ – محمدرضا ریزبند(دانشگاه یزد)۱
پاک سین هیوک(پتروشیمی) ۳ – مصطفی نورمحمدزاد(دانشگاه یزد) ۱

تیم پتروشیمی بندرامام هم اکنون با کسب ۱۷/۵ امتیاز در رده اول جدول رده بندی قرار دارد این تیم هفته آینده به مصاف تیم رعد پدافند خوزستان می رود.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام پس از پیروزی تیمش برابر دانشگاه یزد گفت: بازیکنان ما نسبت به حریف برتر بودند و این موضوع باعث شد که شاهد بازی یک طرفه این باشیم.

وی با بیان این که دانشگاه یزد از بازیکنان مستعد و جوانی برخوردار بود که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند افزود: در لیگ امسال شاهد حضور جوانان بسیار خوبی هستیم و این موضوع باعث می شود که تیم ملی قدرتمندتری داشته باشیم.

فرهادی با بیان این که از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم گفت: بازیکنان مان با تمام توان خود به میدان رفتند و مستحق پیروزی بودند. قطعا با برد در این دیدار یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شدیم.
/۶۰۰۲/۹۸۷۹
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

انتهای پیام /*


ورزش


تنیس


لیگ برتر

نظرات بسته شده است.