از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13353

86 بازدید

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، از خانه ملت، یوناتن بت کلیا در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این مراسم رییس کل زندان های کشور، مسئولان زندان اوین و روحانیون مسیحی و آشوری بعنوان میهمان حضور داشتند.نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس به تغییر روحیه زندانیان در این مراسم اشاره کرد و افزود: حضور در […]

به گزارش روز سه شنبه خطرنگار، از خانه ملت، یوناتن بت کلیا در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این مراسم رییس کل زندان های کشور، مسئولان زندان اوین و روحانیون مسیحی و آشوری بعنوان میهمان حضور داشتند.
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس به تغییر روحیه زندانیان در این مراسم اشاره کرد و افزود: حضور در این مراسم به دعوت مسئولان زندان اوین انجام شد.
دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان با تاکید بر اینکه آزادی برگزاری مراسم هایی برای میلاد حضرت مسیح حتی در زندان نشان از احترام جمهوری اسلامی ایران به اقلیت های دینی است، تصریح کرد: در ایران هیچ محدودیتی برای اقلیت های دینی منظور نشده است.
به گزارش خطرنگار، ۲۵ دسامبر، سالروز میلاد حضرت عیسی بن مریم(ع) پیامبر بزرگ الهی و سر آغاز تاریخ میلادی است. حضرت مسیح ۶۲۲ سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام(ص)، در بیت الحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد.
اول ژانویه (۱۱ دی ماه جاری) آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی است.
سیام**۹۳۱۴**
تنظیم: داود توسلی**انتشار: کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


جشن کریسمس


زندان اوین


ارامنه

نظرات بسته شده است.