از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13330

135 بازدید

علی کاظمی باباحیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هرچند فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آسیب هایی را متوجه جامعه ما کرده است، اما نمی توان به بهانه مقابله با این آسیب ها از فرصت های شکل گرفته چشم پوشی کرد.وی ادامه داد: از همین رو نمی توان با […]

علی کاظمی باباحیدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: هرچند فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آسیب هایی را متوجه جامعه ما کرده است، اما نمی توان به بهانه مقابله با این آسیب ها از فرصت های شکل گرفته چشم پوشی کرد.
وی ادامه داد: از همین رو نمی توان با ایجاد محدودیت های گسترده مردم کشور را از این امکان محروم کرد و مانع پویایی و ارتباط با دنیای تکنولوژی در کشور شد.
کاظمی باباحیدری، راه اندازی شبکه ملی را از راهکارهای مقابله با آسیب های فضای مجازی دانست و گفت: مدیریت فضای مجازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و مسئولان باید در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمی توان با تخلف عده ای در فضای مجازی کل موضوع را منتفی اعلام کرد بلکه باید کنترل و مدیریت این حوزه باید بیشتر شود.
کاظمی باباحیدری افزود: مجلس انتظار دارد تا مسئولان با نظارت های خود فضای مجازی را به فضایی سالم تر و پویاتر تبدیل کنند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
۷۳۶۳/۶۰۲۱

انتهای پیام /*


اجتماعی


فضای مجازی


نماینده مجلس


شهرکرد

نظرات بسته شده است.