از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13289

108 بازدید

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور در جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌‎های مجلس برگزار شد، نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره لایحه بودجه سال ۹۷ به اعضای این فراکسیون […]

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خطرنگار، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور در جلسه امروز این فراکسیون گفت: در این جلسه که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌‎های مجلس برگزار شد، نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس گزارشی درباره لایحه بودجه سال ۹۷ به اعضای این فراکسیون ارائه کردند.
وی افزود: ما در این راستا گزارش نمایندگان دولت را نیز در جلسات بعدی جویا خواهیم شد.
نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: ۱۱ پیشنهاد برای اصلاح لایحه بودجه در زمینه های هدفمندی یارانه ها، حامل‌های انرژی، درآمدها و هزینه کردها و انتشار اوراق مشارکت بود که از سوی مرکز پ‍ژوهش ها در این جلسه مطرح و بنا شد ما این پیشنهادات را در جلسات تعاملی که با دولت خواهیم داشت مطرح کنیم.
جعفرزاده افزود: تمام تلاشمان این است که لایحه بودجه در فضایی کاملا کارشناسی در فراکسیون مستقلین ولایی بررسی شود تا بتوانیم تصمیم عاقلانه دراین راستا بگیریم.
به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ۱۹ آذرماه لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۷ کل کشور را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.
سقف بودجه ۱۳۹۷ کل کشور ۱۱ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال است که از این رقم سهم منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت ۴ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال تعیین شده است.
رقم بودجه عمومی دولت بالغ بر ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال و درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی بالغ بر ۵۶۸ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال پیش بینی شده است.
لایحه بودجه ۱۳۹۷ کل کشور که ۱۹ آذر ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، نخستین بودجه عملیاتی دولت به شمار می رود که بودجه دستگاه های مختلف مبتنی بر عملکرد آنها تعیین شده است.
دولت در این لایحه سعی کرده است در زمینه درآمدهای بودجه ای و هزینه هایی که برای سال آینده پیش بینی کرده، شفاف عمل کند.

سیام**۹۱۲۱ خبرنگار: سمیه لاری
انتشار:کتایون لامع زاده

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه

نظرات بسته شده است.