از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13199

117 بازدید

به گزارش خطرنگار، مراسم تقدیر از برگزیدگان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان، داوران و جمع کثیری از معلولان هنرمند و خانواده آنان در آمفی تئانر فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد. هیات داوران گروه ها و نفرات برتر درچهار بخش خیابانی، […]

به گزارش خطرنگار، مراسم تقدیر از برگزیدگان پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان، داوران و جمع کثیری از معلولان هنرمند و خانواده آنان در آمفی تئانر فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه برگزار شد.
هیات داوران گروه ها و نفرات برتر درچهار بخش خیابانی، صحنه ای، کودک و نوجوان و نمایشنامه نویسی را اعلام کرد که در حوزه کودک و نوجوان در بخش طراحی پوستر و دفترک، لوح تقدیر، تندیس و جایزه ۳۰۰ هزار تومانی به سیما فروتن برای نمایش ‘کوچ’ از کردستان داده شد.
در بخش گریم کودک و نوجوان از شیلان کرمی با نمایش کوچ از کردستان در بخش طراحی صحنه از زهرا احمدی با نمایش کوچ از کردستان، در بخش طراحی نور از مرتضی عبدالملکی برای همین نمایش قدردانی شد.
در بخش زنان بازیگر، رتبه اول به لیلا معظمی به همراه دیپلم افتخار، تندیس و جایزه ویژه به مبلغ یک میلیون تومان، زهره حبیبی برای بازی در نمایش کوچ از کردستان به همراه تندیس و جایزه نقدی ۷۰۰هزار تومان و از لیلا معظمی برای بازی در نمایش کوچ از کردستان با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان قدردانی شد.
در بخش بازیگران مرد نیز رتبه اول به مهیار صحرارو برای نمایش کوچ از کردستان و رتبه دوم به نیما میرزایی برای بازی در نمایش خان خل خان از همدان تعلق گرفت.
دیپلم افتخار در بخش بخش نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان به محمد صمدی برای نمایش کوچ از کردستان تعلق گرفت و در بخش کارگردانی از صباح مجیدی برای نمایش خروس زری ازکردستان تقدیر شد.
رتبه اول کارگردانی به همراه لوح تقدیر، دیپلم افتخار و جایزه یک و نیم میلیونی به محمد صمدی برای نمایش کوچ از استان کردستان تعلق گرفت.
رتبه نخست بازیگری در بخش میدانی و خیابانی به زهرا حسینی و لیلا معظمی برای بازی در نمایش فرغونی پر از امید از کردستان و رتبه دوم بازیگری به فریبا حسینی برای نمایش زن کشو از لرستان و طیبه کاظمی برای نمایش ماده هفت از کرمانشاه تعلق گرفت.
در بخش معلولین جسمی حرکتی حوزه میدانی و خیابانی، رتبه سوم بازیگری به مهدی موحدی برای بازی در نمایش نقش فروش و رضا افروزیان برای بازی در نمایش فرغونی پر از امید هر ۲ از کردستان اعطا شد همچنین رتبه سوم به مبین برزگر و علیرضا چراغی برای بازی در نمایش اول شخص مفرد از ایلام اعطا شد.
در بخش اختلالات بینایی همین حوزه از مجید احمدی برای بازی در نمایش ماده هفت از کرمانشاه تقدیر شد.
رتبه اول بازیگری در بخش طرح و ایده به موسی هدایتی برای نمایش فرغونی پر از امید ازکردستان، رتبه دوم به مرتضی اسدی برای نمایش ماده هفت از کرمانشاه و رتبه سوم به حسین ایزدی برای نمایش زن کشو از لرستان اختصاص یافت.
رتبه سوم در بخش کارگردانی به مهرداد کاوسی حسینی از همدان تعلق گرفت و رتبه اول و دوم انتخاب نشد.
رتبه اول در بخش نمایشنامه نویسی به نمایشنامه’بی دست و پا’ نوشته موسی هدایتی، رتبه دوم به نمایشنامه’ربات و آدم’نوشته سید مهرداد کاووسی حسینی و رتبه سوم به نمایشنامه ‘لیلا’نوشته بهنام رضایی اختصاص یافت.
دبیرخانه پنجمین جشنواره تئاتر معلولان زاگرس، ۱۸ نمایش در بخش رقابتی را انتخاب کرده بود و یک گروه نیز از کردستان عراق به عنوان مهمان در کنار آثار رقابتی از یکم تا چهارم دی نمایش های خود را اجرا کردند.
۸۰۶۶/۷۴۶۰ خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره


تئاتر


معلولان زاگرس

نظرات بسته شده است.