از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13130

80 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمید ذکا اسدی روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید عنبرآباد افزود: تمام سلایق سیاسی محترم هستند و باید در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.وی بیان کرد: اگر در بین مردم و مسؤلان نیت خالص و اتحاد وجود داشته باشد خدواند همه را یاری خواهد کرد تا به […]

به گزارش خطرنگار، حمید ذکا اسدی روز دوشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید عنبرآباد افزود: تمام سلایق سیاسی محترم هستند و باید در مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
وی بیان کرد: اگر در بین مردم و مسؤلان نیت خالص و اتحاد وجود داشته باشد خدواند همه را یاری خواهد کرد تا به سرانجام نیک برسند.
وی به وسعت استان کرمان اشاره کرد و گفت: این استان با این وسعت زیاد جزء سه استان برتر امنیتی کشور است و این امنیت نتیجه مجاهدت های شبانه روزی نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی است که در این زمینه شهدایی را تقدیم امنیت کرده ایم.
امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز گفت: نخستین سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله استقلال اقتصادی است از این رو معیشت مردم بسیار مهم است زیرا مشکلات معیشتی مردم اثرات منفی در جامعه دارد.
حجت الاسلام رضا سالاری افزود: سفارش دیگر معظم له استقلال سیاسی است که استقلال سیاسی به دست نااهلان سپرده نشود.
وی ادامه داد : استقلال فرهنگی دغدغه سوم رهبری است از این رو فرهنگ اسلامی باید در همه زمینه ها رشد پیدا کند و در این زمینه مسئولان دولتی باید حمایت ویژه ای انجام دهند.
وی در پایان سخنان خود از همه مسئولان و مردم برای شرکت در تجمع حماسه ۹ دی دعوت کرد.
فرماندار جدید شهرستان عنبرآباد گفت: در چهارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد.
نادر ملایی افزود: منازعات سیاسی چیزی جز عقب افتادگی برای شهرستان در بر ندارد از این رو منازعات باید از بین برود.
وی تصریح کرد: توسعه شهرستان، تحقق اقتصاد مقاومتی و امور فرهنگی از اولویت های کاری مجموعه فرمانداری عنبرآباد است.
در پایان این آیین طی حکمی از سوی استاندار کرمان نادر ملایی به عنوان فرماندار شهرستان عنبرآباد منصوب شد و از خدمات محمد حجتی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
۷۴۵۰/۳۰۲۹

انتهای پیام /*


سیاسی


تودیع و معارفه


فرماندار عنبراباد

نظرات بسته شده است.