از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13126

47 بازدید

به گزارش خطرنگار، جعفر عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فتنه ۸۸، دشمن را به نفوذی های داخلی و افراد غافل، امیدوار کرد.وی اظهار کرد: هدف دشمن از این فتنه تشویش اذهان عمومی و از بین بردن شیرینی حضور مردم در انتخابات بود و این فتنه خسارات مالی و جانی به همراه داشت.رییس شورای […]

به گزارش خطرنگار، جعفر عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فتنه ۸۸، دشمن را به نفوذی های داخلی و افراد غافل، امیدوار کرد.
وی اظهار کرد: هدف دشمن از این فتنه تشویش اذهان عمومی و از بین بردن شیرینی حضور مردم در انتخابات بود و این فتنه خسارات مالی و جانی به همراه داشت.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: وقوع فتنه، باج خواهی آمریکا در قضیه هسته ای را افزایش داد و ثابت کرد که دشمن در دشمنی خود عزمی استوار دارد.
وی گفت: بعضی گمان می کردند که برخی تغییرات در آمریکا موجب می شود آنها با ما راه دوستی و تعامل در پیش گیرند ولی برجام نشان داد که دشمن در این مساله نیز به عهد و پیمان خود وفادار نیست.
جعفری خاطر نشان کرد: اگرچه جمهوری اسلامی در قضیه برجام به جهان ثابت کرد که اهل گفتگو و مذاکره است و حسن نیت خود را بر جهانیان ثابت کرد اما در قبال اقدامات ایران؛ فشار و باج خواهی آمریکا نیز بیشتر شد.
وی با اشاره به آغاز دهه بصیرت از اول تا دهم دی گفت: نهم دی نشان داد که مردم ایران همواره بصیرت لازم برای دفاع از انقلاب اسلامی را دارند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: رسانه ها باید در تبیین ابعاد فتنه، برنامه های دهه بصیرت و بیان مطالبات مردم در این ایام تلاش بیشتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه شعار محوری امسال’نهم دی، تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی’ است، افزود: امسال به مناسبت این روز، تجمع بزرگی در میدان انقلاب اصفهان از ساعت ۱۵ روز نهم دی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.
جعفری ادامه داد: در این دهه همچنین همایش پیشکسوتان ایثار و شهادت در گلستان شهدای اصفهان، همایش بسیج ادارات، همایش ۲۵۰ نخبه بسیج خواهران و سالگرد استاد پرورش برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز هشتم دی اسکیت سواران، موتورسواران و دوچرخه سواران برنامه ویژه ای را در سطح شهر اصفهان اجرا خواهند کرد.
همچنین معاون سیمای مرکز اصفهان در این نشست گفت: در دهه بصیرت ۳۰۰ ساعت برنامه از صدا و سیمای مرکز اصفهان با محوریت بزرگداشت نهم دی در سه حوزه رادیو، سیما و خبر پخش خواهد شد.
سیدعلی معصوم زاده افزود: در این ایام چهار مستند و سه فیلم سینمایی مرتبط با فتنه ۸۸ و حماسه مردم در نهم دی و همچنین گفتگوهای ویژه ای در همین زمینه پخش خواهد شد.
حجت الله امینی معاون، مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان نیز در این نشست خبری از برگزاری ۹ مراسم ویژه در ۹ مسجد شهر اصفهان خبر داد و افزود: ائمه جماعات در این ایام به تبیین نقش ولایت فقیه در خنثی سازی فتنه ها و توطئه های دشمن خواهند پرداخت.
ابوالقاسم چلمغانی رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان نیز در باره محدودیت های ترافیکی ویژه تجمع روز هشتم دی گفت: ممنوعیت توقف وسایط نقلیه در خیابان های شهید مطهری و کمال اسماعیل شهر اصفهان و ممنوعیت حرکت از ساعت ۱۴ در روز نهم دی در این محدوده اعمال خواهد شد.
نهم دی، سالروز حماسه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در مقابله با فتنه ۸۸ است.
۶۰۲۷/۷۱۳۴/گ

انتهای پیام /*


سیاسی


۹دی


اصفهان

نظرات بسته شده است.