از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13085

52 بازدید

به گزارش خطرنگار، اقبال عباسی روز دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: شایعات بسیاری به ویژه در فضای مجازی در خصوص عزل و نصب مدیران استان منتشر شده که بی شک منطبق بر واقعیت نیست.وی ادامه داد: برخی عنوان می کنند که نمایندگان مجلس و یا افراد موثر در تعیین مدیران سهمیه […]

به گزارش خطرنگار، اقبال عباسی روز دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: شایعات بسیاری به ویژه در فضای مجازی در خصوص عزل و نصب مدیران استان منتشر شده که بی شک منطبق بر واقعیت نیست.
وی ادامه داد: برخی عنوان می کنند که نمایندگان مجلس و یا افراد موثر در تعیین مدیران سهمیه بندی کرده اند که با رد همه این گفته ها، تاکید می کنم ضمن اعتقاد به مشورت، سهمی برای کسی قائل نیستم.
عباسی همچنین مدیران دستگاه های اجرایی را به خودداری از استفاده از امکانات دولتی در خارج از وقت اداری توصیه کرد و گفت: گلایه های بسیاری مبنی بر استفاده از خودروهای دولتی از سوی کارمندان دولت در خارج از زمان اداری وجود دارد که در این خصوص همگان ملزم به استفاده از خدمات مطابق با آئین نامه های موجود هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه ، از انجام تدارکات لازم برای آغاز مطالعات علمی در خصوص تکمیل چرخه تولید در استان خبر داد و گفت: به زودی شناسایی ظرفیت های اولویت دار استان برای انجام فعالیت های اقتصادی در راستای تکمیل زنجیره تولید ازسوی یک موسسه دانشگاهی و علمی آغاز می شود.
عباسی خاطرنشان کرد: امید است تا با الگوگیری از روش های مطالعاتی انجام شده در شهرستان قلعه گنج استان کرمان بتوان زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کرد.
به گزارش ایرنا،در این نشست عضو هیات مدیره و معاون توانمند سازی بنیاد علوی کشور در خصوص طرح های حمایتی و عمرانی این نهاد و به طور موردی در منطقه قلعه گنج استان کرمان گزارشی ارائه کرد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


استاندار


انتصاب


شهرکرد

نظرات بسته شده است.