از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 13027

90 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، متن مشترک پیام تبریک علی لاریجانی به شرح زیر می باشد:«عالیجناببسیار خرسندم بهترین تبریکات و تهئیت‌های خود را به مناسبت زادروز خجسته و باشکوه پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی ابراز نمایم.اعتقاد راسخ دارم، تعامل و […]

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، متن مشترک پیام تبریک علی لاریجانی به شرح زیر می باشد:
«عالیجناب
بسیار خرسندم بهترین تبریکات و تهئیت‌های خود را به مناسبت زادروز خجسته و باشکوه پیامبر بزرگ الهی حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) به جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی ابراز نمایم.
اعتقاد راسخ دارم، تعامل و گفت وگوی پیروان ادیان الهی در راستای نیل به آرمان‌های والای انسانی؛ یعنی صلح، عدالت و پیشرفت که همواره پیامبران بزرگ الهی همانند عیسی مسیح (علیه السلام) نویددهنده آن بوده‌اند ضرورت کنونی جهان امروز است. اینک جامعه انسانی بیش از هر زمانی به گفت وگو و تعامل سازنده نیاز دارد.
در این راستا تعامل و تبادل نظر نمایندگان ملت‌ها در مجالس و پارلمان‌ها از نقش و جایگاه حائز اهمیت فراوانی برخوردار است. مجلس شورای اسلامی با هدف تقویت صلح و ارزش‌های والای الهی- انسانی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری مشترک را دارد.
با اغتنام از فرصت؛ ضمن تقدیم مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات، سربلندی و عزت روزافزون جنابعالی، سعادت و بهروزی دولت، ملت و پارلمان آن کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»
سیام**۳۰۶۱*۱۴۴۹*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


لاریجانی


میلاد حضرت عیسی

نظرات بسته شده است.